اخبار داغ

با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی؛

کلنگ احداث مدرسه ۴ کلاسه خیرساز درشهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد

کلنگ احداث مدرسه ۴ کلاسه خیرساز درشهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد
با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی، کلنگ احداث مدرسه ۴ کلاسه خیرساز در روستای بیژن آباد شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودبار ما، با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی، کلنگ احداث مدرسه 4 کلاسه خیرساز در روستای بیژن آباد شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

محمد شیرازی در آیین کلنگ زنی این مدرسه، از خیرین مدرسه ساز به عنوان انسان‌های بزرگی که در راه اشاعه علم و دانش و فراهم آوردن زمینه های رشد و توسعه فرهنگ این سرزمین نقش آفرین می باشند یاد کرد وافزود: عملکرد مناسب جامعه خیرین مدرسه ساز به عنوان یک نهاد مردمی کارآمد در رشد شاخص های آموزشی شهرستان رودبار جنوب موثر بوده است که توانسته ایم با همت این خیرین از مهر امسال تا به امروز18مدرسه را کلنگ زنی، افتتاح وبه بهره برداری برسانیم.

,

وی درادامه خاطر نشان کرد: ترویج تفکر و اندیشه مدرسه سازی، تأثیر اساسی در توسعه فرهنگی کشور و رونق فعالیت‌های خیرین داشته است.

,

درادامه مسئول گروه خیرین جهادی فجر صادق به اهمیت کار خیر در جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی از فرهنگ و ارزش‌های والای انسانی بهرمند است تصریح کرد: اثربخشی مطلوب نظام آموزشی، ارتقای روزافزون علم، دانش و فرهنگ اسلامی در جامعه و گسترش عدالت آموزشی از مهم ترین اهداف خیرین مدرسه ساز است.

,

وی همچنین از افتتاح این مدرسه جهت بهره برداری در خرداد سال 97 خبر دادو بیان داشت:این مدرسه با زیزبنای 120متر مربع در زمینی به مساحت سی هزار مترمربع با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال برای هفتاد دانش آموز متوسطه اول دراین روستا ساخته می شود .

,

گفتنی است این گروه خیر مدرسه ساز یک مدرسه در سال گذشته را در روستای کنت آباد رودبار جنوب ساختند و به دانش آموزان این روستا هدیه دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه