اخبار داغ

دبیر اجرایی رالی اتومبیلرانی حرم تا حرم:

رالی برون مرزی مشهد تا کربلا برای نخستین بار است که در کشور اجرا می شود

رالی برون مرزی مشهد تا کربلا برای نخستین بار است که در کشور اجرا می شود
دبیر اجرایی رالی اتومبیلرانی حرم تا حرم گفت: نخستین رالی برون مرزی مشهد تا کربلا با حضور 50 خودرو در کشور اجرا شده و پرچم متبرک امام رضا(ع) در حرم امام حسین(ع) نصب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  بازتاب بروجرد "سلمان یارمحمدی" دبیر اجرایی رالی اتومبیلرانی حرم تا حرم صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بروجرد گفت: رالی اتومبیلرانی مشهد تا کربلا(حرم تا حرم) برای نخستین بار است که در کشور اجرا می شود و اولین رالی برون مرزی است که آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,

 

,

وی اضافه کرد: برنامه ریزی برای اجرای این رالی از چهار ماه قبل آغاز شد و هماهنگی های لازم در داخل و خارج از کشور صورت گرفت و کانون جهانگردی اتومبیلرانی به عنوان مجری این برنامه اقدامات لازم را انجام داد که در نهایت این رالی از چهارم اسفند ماه از مشهد آغاز شد.

,

 

,

یارمحمدی اظهار داشت: در این رالی 50 خودرو به همراه سرنشینان حضور دارند که بسیاری از این افراد با خانواده های خود شرکت کرده و مسافتی حدود 2 هزار و 917 کیلومتر را از مشهد تا کربلا طی خواهند کرد.

,

 

,

به گفته وی در طول مسیر رانندگان از استان های خراسان رضوی، سمنان، قم، مرکزی، لرستان و ایلام عبور می کنند و در نهایت در چهارمین روز رالی در کربلا خواهیم بود.

,

 

,

دبیر اجرایی رالی اتومبیلرانی حرم تا حرم تصریح کرد: شرکت کنندگان در این برنامه حامل پرم متبرک امام رضا(ع) هستند که این پرچم در حرم امام حسین(ع) نصب خواهد شد و یکی دیگر از اهداف این برنامه رعایت صحیح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است که رانندگان با دقت در همه شرایط آب و هوایی بتوانند حرکت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه