اخبار داغ

ورزش سیستان و بلوچستان قربانی سلیقه های شخصی افراد

ورزش سیستان و بلوچستان قربانی سلیقه های شخصی افراد
کارشناسان یکی از دلایل عدم پیشرفت ورزش در سیستان و بلوچستان را ، عدم توجه و سرمایه گذاری مسئولین به ورزش و همچنین حواشی زیاد ورزشی در این استان می دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛ ورزش در کشور ایران به عنوان یک نماد همدلی و اخلاق مداری یاد می شود، مسلماً در هر یک از مسابقات ورزشی برخوردهای فیزیکی وجود دارد که منجر به بحث و گفت و گو خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای هیرمند؛,

در این بین زمانی می توان یک جامعه ورزشی موفق را پرورش داد که ، آن را از حاشیه به دور نگه داریم، فوتبال یکی از مهمترین ورزشهای مورد علاقه جوانان ایرانی است، که پیشرفت قابل توجهی در این سالها داشته است.

,

با وجود اینکه استان سیستان و بلوچستان استعداد های ناب ورزشی بسیاری را در خود پرورش می دهد، اگر از ورزش هایی همچون کبدی و والیبال چشم پوشی کنیم، این استان هیچگاه نتوانسته است در سطح یک مسابقات کشور تیم داری کند.

,

کارشناسان یکی از دلایل این پدیده را ، عدم توجه و سرمایه گذاری مسئولین به ورزش و همچنین حواشی زیاد ورزشی در این استان می دانند.

,

شهرستان هیرمند یکی از پنج شهر منطقه سیستان است که در لیگ برتر فوتبال استان سیستان و بلوچستان دو تیم فوتبال مطرح معرفی کرده است، بازیکنان این دو تیم بدون هیچ دست مزد و یا پاداشی برایی اعتبار شهر خود در زمین بازی با حریفان مسابقه می دهند.

,

, ,

در جریان بازی تیم های ساحل هیرمند، و بخشداری سرباز خطای خشن یکی از بازیکنان منجر به بحث و گفت و گویی میان داور و بازیکنان می شود که ، پس از این ماجرا حواشی متعددی از جمله قشون کشی تیم میزبان برای مهمان در فضای مجازی مطرح شد.

,

حاج رضا میابادی داور وسط این بازی در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند بیان داشت: در طول بازی ساحل هیرمند و بخشداری سرباز هیچ گونه درگیری رخ نداده و برخی از کانال های تلگرامی خبر کذب منتشر کرده اند.

,

وی افزود: در جریان این بازی تکل خشن بازیکن بخشداری سرباز بر روی یکی از بازیکنان ساحل هیرمند باعث اخراج وی شد که با گفت و گویی بین طرفین از زمین به بیرون هدایت شده است.

,

داور وسط بازی تیم های ساحل هیرمند و بخشداری سرباز اضافه کرد: در این بین انتشار برخی از اخبار کذب در فضای مجازی دست به دست می شود که این اخبار تکذیب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه