اخبار داغ

شهردار طرقبه:

مسجد جامع طرقبه پاسخگوی جمعیت روزهای شلوغ نیست/ ضرورت احداث مصلی نماز جمعه

مسجد جامع طرقبه پاسخگوی جمعیت روزهای شلوغ نیست/ ضرورت احداث مصلی نماز جمعه
شهردار طرقبه گفت: باتوجه به محدودیت‌های زمینی که برای مصلی وجود دارد مسجد جامع شهر پاسخگوی جمعیت نمازگزار روز جمعه و روزهای پرجمعیت نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ علیرضا خادم پیر شهردار طرقبه صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان طرقبه شاندیز، اظهار کرد: شهر طرقبه در جوار شهر مقدس مشهد میزبان زائران امام رضا(ع) و همچنین میزبان مردم شهر مشهد هستیم و سالانه بیش از 35 میلیون نفر در طرقبه با 17 میلیون خودرو تردد دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز؛,

 

,

وی افزود: این شهر با 22 هزار نفر جمعیت دارد و باتوجه به ییلاقات، صنایع دستی و محصولات کشاورزی مطرح در استان میزبان هرساله زائران و گردشگران از سراسر کشور هستیم.

,

 

,

شهردار طرقبه گفت: قابل ذکر است بیش از سه میلیون جمعیت در سال به زیارت امامزادگان یاسر(ع) و ناصر(ع) مشرف می شوند و باتوجه به بررسی های صورت گرفته از حدود 26 کشور دنیا وارد این بقعه متبرکه شده اند.

,

 

,

وی افزود: در این منطقه گردشگری با وجود مردمی متدین حدود 500 شهید در سطح شهرستان طرقبه- شاندیز تقدیم انقلاب اسلامی شده که باتوجه به سرانه جمعیتی این منطقه در سطح کشور از لحاظ تعداد شهدا شاخص است.

,

 

,

خادم پیر تصریح کرد: مردم غرب مشهد در نماز جمعه شهر طرقبه حضور دارند و با تسهیل رفت و آمد مردم به این منطقه از خطبه های عبادی و سیاسی بهره مند می شوند.

,

 

,

وی با اشاره به حضور رده های سنی مختلف در برگزاری برنامه های فرهنگی و نمازجمعه، افزود: احداث جایگاه مصلی نماز جمعه نیاز به کمک رسانی همه مسئولان دارد.

,

 

,

شهردار طرقبه گفت: باتوجه به محدودیت های زمین برای مصلی وجود دارد مسجد جامع شهر پاسخگوی جمعیت نمازگزار روز جمعه و روزهای پرجمعیت نیست.

,

 

,

وی ابراز کرد: بر اساس موقعیت مسجد در شهر طرقبه نیاز به پارکینگ و همچنین احداث مصلی نماز جمعه ضروری است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه