اخبار داغ

امام جمعه تربت حیدریه:

قوه قضائیه با مزدوران استکبار و مخلان امنیت با قاطعیت برخورد کند

قوه قضائیه با مزدوران استکبار و مخلان امنیت با قاطعیت برخورد کند
امام جمعه تربت حیدریه از قوه قضائیه خواستار رسیدگی به برهم زنندگان نظم و امنیت مردم شد و گفت: باید با کسانی که سر در آخور بیگانه دارند و با پول‌های جبهه استکبار و عوامل مزدورش در این کشور ایجاد ناامنی می‌کنند با قاطعیت برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، با اشاره به حوادث هفته گذشته تهران، آن را توطئه ای طراحی شده از سوی دشمنان نظام اسلامی و منافقین قلمداد کرد وگفت: آنچه که اخیرا در تهران اتفاق افتاد و اراذل و اوباش به خیابان آمدند و عزیزان این ملت را به شهادت رساندند بی شک توطئه ای جدید وطراحی شده از سوی بیگانگان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی تصریح کرد: در نظام اسلامی ایران تفکر و اندیشه ها با پذیرش قوانین کشور آزاد است؛ اما مسوولان نظام با عواملی که بخواهند به امنیت مردم آسیبی برسانند به شدت برخورد خواهد کرد.

,

 

,

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی بیان داشت: کسانی که به ارزشهای انسانی و اسلامی احترام نمی گذارند و آرامش و امنیت جامعه را خدشه دار می کنند جایی در این کشور ندارند و نظام با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

,

 

,

حجت الاسلام عصمتی گفت: در اتفاقات اخیر تهران برخی افراد پایبند به قانون و ارزشهای انسانی نبودند و  به اموال مردم و بیت المال آسیب رساندند و با قداره و دشنه به امنیت مردم لطمه زدند که امروز باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

,

 

,

امام جمعه تربت حیدریه از قوه قضائیه خواستار رسیدگی به برهم زنندگان نظم و امنیت مردم شد و گفت: باید با کسانی که سر در آخور بیگانه دارند و با پولهای جبهه استکبار و عوامل مزدورش در این کشور ایجاد ناامنی می کنند با قاطعیت برخورد شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه