اخبار داغ

در دی ماه سالجاری رخ داده است:

تشکیل 48 پرونده مربوط به بیماران سرطانی در زنجان/ارائه خدمات رایگان مهرانه به بیماران سرطانی به ارزش 779 میلیون ریال

تشکیل 48 پرونده مربوط به بیماران سرطانی در زنجان/ارائه خدمات رایگان مهرانه به بیماران سرطانی به ارزش 779 میلیون ریال
مسئول کمیته شهرستان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان گفت: در دی ماه سالجاری48 فقره پرونده مربوط به مبتلایان به سرطان در استان زنجان و مناطق تحت پوشش مهرانه تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز کاوندی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان،از تشکیل 48 فقره پرونده در دی 96 در دفاتر 12 گانه این مجموعه به جز مرکز زنجان خبر داد و اظهار کرد:مهرانه خدمات رایگان مربوط به کمک هزینه دارو و درمان به ارزش بیش از 779 میلیون ریال را به این عزیزان ارائه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به بهره‌مندی 15 نفر از مبتلایان به سرطان مراجعه‌کننده از مناطق تابعه و دارای دفتر مهرانه به جز مرکز زنجان در دی 96 ادامه داد: ارزش ریالی خدمات رایگان ارائه شده رادیوتراپی به این تعداد بیمار، بیش از 836 میلیون ریال بوده است.

,

مسئول کمیته شهرستان انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان مهرانه را امانت خیران و مردم دانست و بر لزوم ارائه خدمات درمانی، حمایتی و فکری مسئولان و دست‌اندرکاران این مجموعه به بیماران سراسر کشور تأکید کرد.

,

 کاوندی ادامه داد: در سال جاری با همراهی بنیانگذاران این انجمن و سایر دست‌اندرکاران توانستیم علاوه بر داخل استان، در شهرستان‌های همجواز نظیر تکاب استان آذربایجان غربی و بیجار در استان کردستان و میانه استان آذربایجان شرقی، دفاتر مهرانه را با همت خیران این شهرستان‌ها راه‌اندازی کنیم.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه