اخبار داغ

سرپرست سازمان آتش‌نشانی زنجان:

ایستگاههای آتش نشانی در زنجان توسعه می یابد/6 ایستگاه آتش نشانی فعال در زنجان وجود دارد

ایستگاههای آتش نشانی در زنجان توسعه می یابد/6 ایستگاه آتش نشانی فعال در زنجان وجود دارد
سرپرست سازمان آتش‌نشانی زنجان با بیان اینکه شش ایستگاه آتش نشانی فعال در زنجان وجود دارد، گفت: دو ایستگاه آتش نشانی در زنجان احداث می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحمید موسوی امروز در گفت و گو با عصر زنجان،با تاکید بر ضرورت توجه بر ایمنی عمومی شهر، گفت: مشارکت آحاد جامعه زمینه‌سازی ارتقاء ایمنی در شهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته یکی از اهداف دولت‌ها ارتقای سطح ایمنی برای دستیابی به توسعه است چرا که سطح پیشرفت ایمنی ارتباط تنگاتنگی با توسعه دارد، ابراز کرد: در شهر زنجان نیز تلاش شده است تا شرایط برای ارتقاء ایمنی به استانداردها نزدیک شود.

,

سرپرست سازمان آتش‌نشانی زنجان از توسعه ایستگاه های آتش نشانی در زنجان خبر دادو عنوان کرد: دو ایستگاه آتش نشانی جدید در زنجان احداث می شود.

,

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر شش ایستگاه فعال در سطح شهر زنجان فعال است، تصریح کرد: دو ایستگاه دیگر در محل گلشهر کاظمیه و محور دلجویی احداث می شود.

,

وی با اشاره به اینکه احداث این دو ایستگاه در حضور به‌موقع نیروهای اتش نشانی در زمان حادثه بسیار تاثیرگذار خواهد بود، افزود:میانگین زمان حضور در محل حادثه در شهر زنجان را 4 دقیقه است.

,

سرپرست سازمان آتش‌نشانی زنجان با بیان اینکه موسوی تاکید کرد شهر ایمن با کمک مردم ساخته می‌شود، خاطرنشان ساخت:80 درصد حوادث در ارتباط مستیقیم با عملکرد ناصحیح خودمان به‌عنوان یک شهروند رخ می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه