اخبار داغ

هزار و 168 روز گذشت؛

اسارت ملوانان ایرانی 3 ساله شد/ 8 ملوان بلوچ همچنان اسیر دزدان سومالی

اسارت ملوانان ایرانی 3 ساله شد/ 8 ملوان بلوچ همچنان اسیر دزدان سومالی
در حالی بیش از سه سال از اسارت ملوانان کنارکی می گذرد که همچنان خبری از سرنوشت ملوانان در دسترس نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، هزار و 168 روز پیش بود که ملوانان کنارکی راهی سفر دریایی شدند تا معاش خانواده خود را تامین کنند غافل از اینکه 6 فروردین ماه 94 در راه بازگشت به دست دزدان دریایی سومالی که کمین کرده اند گرفتار می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
 
,
علی ای حال 35 ماه از اسارت ملوانان ایرانی در چنگال دزدان سومالیایی می گذرد و تنها خبر مرگ هشت صیاد و فرار پنج تن دیگر در رسانه ها منتشر شده و خبری از پیگیری های دستگاه دیپلماسی کشور نیست.
 
,
,
هر چند 2 سال پیش تصاویری از 8 ملوان اسیر در شبکه های اجتماعی توسط دزدان سومالی منتشر می شد اما اکنون دیگر خبری از انتشار تصاویر نیز نیست.
 
عکس ارسالی دزدان دریایی از ۴ گروگان ایرانی 
,
,
, ,
عکس ارسالی دزدان دریایی از ۴ گروگان ایرانی 
,
جهت پیگیری این موضوع در تماسی که خبرنگار عصرهامون با حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی داشت، وی با بیان اینکه در حال حاضر خبری از ملوانان در دست نیست، گفت: در حال پیگیری این موضوع هستیم و مکاتباتی با مسئولین انجام شده ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم.
 
, عصرهامون ,
,
علی ای حال کمتر از یک ماه دیگر به آغاز سال جدید باقی نمانده است و خانواده های بسیاری همچنان چشم انتظار نان آور خانه نشسته و چشم به امید مسئولان دولت تدبیر دوخته اند که می طلبد مسئولین در این بخش ورود جدی کرده و پیگیر آزادی ملوانان کنارکی شوند.
 
,
,
, ,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه