اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک خبر داد:

کسب رتبه سوم هیات ورزشی‌های همگانی قرچک در سطح استان تهران

کسب رتبه سوم هیات ورزشی‌های همگانی قرچک در سطح استان تهران
رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک گفت: طی تغییراتی که در این هیات ورزش همگانی که صورت گرفت امسال از رتبه هفدهم با ارائه عملکردی چشمگیر به رتبه سوم در سطح استان تهران دست یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قرچک آنلاین؛ در جلسه رؤسا و نواب رییس هیئت های ورزشی شهرستان قرچک، هیئت ورزشهای همگانی به عنوان هیئت برتر شهرستان قرچک معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛ , قرچک آنلاین,

محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک در این مراسم اظهار داشت: خدمت به عرصه ورزش از جمله توفیقات الهی است که خداوند تبارک و تعالی انجام آن را در زمره اعمال برتر و نیکو قرار داده است.

,

وی گفت: کم‎ تحرکی، عادات بد غذایی و الکل بیشترین عامل تهدید سلامت هستند و در بخش نخست می‌توانیم با کمک هیأت‌های ورزشی به‌ویژه همگانی نقش مهمی ایفا کنیم، ضمن اینکه همه دستگاه‌ها باید احساس مسؤولیت کنند و پای کار بیایند تا سلامت اصلی را برای مردم ایجاد کنیم.

,

خادمی تاکید کرد: هیئت ورزش های همگانی قرچک در سال گذشته در شرایط خوبی قرار نداشت و طی تغییراتی که در این هیئت صورت گرفت امسال از رتبه هفدهم با ارائه عملکردی چشمگیر به رتبه سوم در سطح استان تهران دست یافته است.

,

, ,

وی بیان کرد: اخیرا طی جلسه ای که در هیئت ورزشهای همگانی استان تهران برگزار شد قرچک را هیئت پدیده استان معرفی کردند.

,

رییس اداره ورزش و جوانان قرچک افزود: همچنین جا دارد از تلاشهای همه مسئولین هیئت های ورزشی قرچک در سال ۹۶ که اقدامات ارزنده ای داشته اند قدردانی کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه افزایش نشاط عمومی، توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی و تشویق مردم به تحرک و ورزش دانست و تصریح کرد:تلاش می‌کنیم همایش های بیشتر برگزار کنیم تا مردم به ضرورت ورزش و لزوم تداوم آن پی ببرند، زیرا ورزش سبب نشاط و سلامتی می‌شود.

,

خادمی در پایان خاطرنشان کرد: ما در شهرستان قرچک جوانان و ورزشکاران با استعداد زیادی را داریم که در صورت حمایت از آنها شاهد پیشرفت و کسب قهرمانی در رشته های مختلف خواهیم بود و این موضوع در سایه تلاش و برنامه ریزی مناسب محقق می گردد.

,

گفتنی است، در پایان جلسه نیز توسط محسن خادمی از حسین آروان رییس و زهرا اسدی نایب رییس هیئت ورزشهای همگانی قرچک تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه