اخبار داغ

شهردار سبزوار:

اولویت شهرداری توزیع عادلادنه خدمات شهری در تمام مناطق شهر است

اولویت شهرداری توزیع عادلادنه خدمات شهری در تمام مناطق شهر است
شهردار سبزوار گفت: توزیع عادلانه خدمات شهری در مناطق مختلف شهر سبزوار جزو اولویت های کاری شهرداری بوده که برای رسیدن به این مهم کار گروهی و جهادی تمام کارکنان نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی کوشکی در گفت و گو با بصیرسبزوار، با اشاره به اصل عدالت در خصوص توزیع خدمات شهری به مناطق مختلف شهر، گفت: برخی مناطق مطالبه 20 ساله ای در خصوص اسفالت یک خیابان داشته اند که در روزهای گذشته انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار،,

 

,

وی با بیان اینکه از بین بردن فاصله مابین مناطق برخوردار و کم برخوردار یکی از اساسی ترین برنامه ها در شهرداری است، تصریح کرد: این برنامه و اولویت یک سال است که در حال اجرا می باشد که طی آن مسیرهای حاشیه نشینی و کم برخوردار از این طرح بهره مند شده اند.

,

 

,

کوشکی در ادامه به آسفالت و جدول گذاری خیابان قدس از مناطق کم برخوردار شهر با اعتبار بیش از سه میلیارد ریال اشاره کرد.

,

 

,

شهردار سبزوار همچنین با اشاره به هزینه 12 میلیاردی جمع آوری پسماند در سبزوار، عنوان کرد: در راستای فرهنگ سازی تفکیک زباله خشک و تر، ۲۰ سطل زباله ۲۴۰ لیتری و ۱۰ سطل زباله دوقلوی تفکیک زباله برای فلز، پلاستیک و کاغذ و مقوا طی هفته آینده در معابر شلوغ و پرتردد و ورودی ادارات نصب می شوند.

,

 

,

وی همچنین به خرید ۴۰۰ سطل زباله ۷۰ لیتری برای نصب در پیاده روها و معابر سطح شهر سبزوار نیز اشاره کرد و گفت: برای خرید این سطل ها اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیلون تومان هزینه شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه