اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اعلام کرد:

افزایش 9 درصدی صدقات در استان سمنان/ اعتماد عمومی به کمیته امداد افزایش یافته است

افزایش 9 درصدی صدقات در استان سمنان/ اعتماد عمومی به کمیته امداد افزایش یافته است
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان از افزایش 9 درصدی صدقات مردمی در استان سمنان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قوسی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با تاکید بر نقش رسانه ها در ارتقای اعتماد عمومی در حوزه کمک به مددجویان کمیته امداد گفت: با توسعه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، مجموعه های تخصصی رسانه ای می توانند نهادهای حمایتی را در انجام هرچه بهتر ماموریت های خود یاری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به انتشار برخی شایعات در فضای مجازی تصریح کرد: با وجود افزایش آسیب های اجتماعی و اقتصادی در جامعه، خوشبختانه درآمدهای کمیته امداد استان سمنان در سالجاری نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است که عددی قابل ملاحظه ای است.

,

درآمد 30 میلیارد تومانی کمیته امداد استان در 11 ماه سالجاری

, درآمد 30 میلیارد تومانی کمیته امداد استان در 11 ماه سالجاری,

قوسی با بیان اینکه درآمد کمیته امداد استان سمنان تا پایان بهمن ماه سالجاری حدود 30 میلیارد تومان بوده است گفت: درآمدهای کمیته امداد استان در مدت مشابه سال گذشته حدود 23 میلیارد تومان بود که از 4 حوزه صدقات و مناسبتها، زکات، شبکه های نیکوکاری و اکرام ایتام جمع آوری شده است.

,

وی از رشد چشمگیر درآمدهای بخش های مختلف کمیته امداد استان در سالجاری خبر داد و افزود: این موضوع به وضوح نشان می دهد که اعتماد عمومی به کمیته امداد امام خمینی (ره) روز به روز در حال افزایش است.

,

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان به تحقق اهداف ابلاغی سالیانه پیش از فرارسیدن ماه های بهمن و اسفند اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال هدفگذاری جمع آوری زکات برای امسال 7 میلیارد و 100 میلیون تومان بود که این عدد دو ماه پیش از پایان سال محقق شده است.

,

قوسی با بیان اینکه مدیریت کلیه مراکز نیکوکاری به مردم واگذار شده است اظهار کرد: با توجه به عدم وجود نیروی اجرایی رسمی تصور می کردیم درآمدهای مراکز نیکوکاری کاهش خواهد یافت اما در 11 ماه سالجاری درآمدهای ما با رشد 40 درصدی همراه بود.

,

افزایش 9 درصدی صدقات در استان سمنان

, افزایش 9 درصدی صدقات در استان سمنان,

وی از وجود بیش از 88 هزار صندوق صدقات خانگی در استان خبر داد و افزود: ضریب نفوذ صندوق صدقات کمیته امداد در استان حدود 50 درصد است که در تلاش هستیم تا این عدد را در سال آینده افزایش دهیم، همچنین روش های پرداخت الکترونیکی نیز به سرعت در حال توسعه و افزایش است.

,

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان ادامه داد: در حال حاضر حدود هزار و 700 صندوق صدقات در اماکن و 5 هزار و 500 صندوق صدقات در معابر استان وجود دارد.

,

قوسی با اشاره به افزایش 9 درصدی صدقات در استان طی سالجاری گفت: تا پایان بهمن ماه سال گذشته حدود 35 میلیارد ریال صدقات جمع آوری شده بود که این میزان در 11 ماه سالجاری به حدود 39 میلیارد ریال افزایش یافته است.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه