اخبار داغ

آخرین نامه شهید یدالله محمدی از جبهه جنوب به خانواده اش

آخرین نامه شهید یدالله محمدی از جبهه جنوب به خانواده اش
آرزو دارم که همواره صحیح، سلامت و منصور باشید و بتوانید قله های پر پیچ و خم سعادت را با دل و جان فاتح شوید. و امیدوار باشید که خداوند وعده داده است که مستضعفان وارثان زمین اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، دانش آموز شهید یدالله محمدی از شهدای شاخص و برجسته استان کردستان در روز دوازدهم اردیبهشت ماه سال 1366 در سن پانزده سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید. پیشمرگ روح الله بنا بر رسالت ذاتی خود یعنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، بخش هایی از نامه این شهید بزرگوار به خانواده اش که چند ماه قبل از شهادتش به رشته تحریر درآمده است را منتشر می کند:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

« به نام ایزد قادر و توانا »

,

 

,

خانواده خوب و مهربانم، سلام این حقیر را از دور دست های غربت پذیرا باشید. آرزو دارم که همواره صحیح، سلامت و منصور باشید و بتوانید قله های پر پیچ و خم سعادت را با دل و جان فاتح شوید. و امیدوار باشید که خداوند وعده داده است که مستضعفان وارثان زمین اند.

,

 

,

از خداوند عادل تقاضا دارم هر روزتان پر از خوشی، کامیابی و ترقی باشد. برادر عزیزم ـ علی اشرف محمدی ـ اولین نامه شما در اهواز به دستم رسید که در آن چیزهایی در مورد وصیت نامه نوشته بودید که من متأسفانه سر در نیاوردم.

,

 

,

شما زحمت بکشید و در نامه بعدی در مورد اینکه چه کسی وصیت نامه را به شما داده است؟ آیا وصیت نامه خط خودم بوده است؟ ..... توضیحاتی بنویسید.

,

 

,

از جانب من به خدمت پدر و مادرم و همه اهل خانه سلام برسانید، امیدوارم همواره تندرست و سلامت و پیروز باشید.

,

 

,

یک بار دیگر سلامت شما را از درگاه خدای حق پرستان طلب می نمایم و آرزوی عزت و سربلندی برای همه شماها را در سر می پرورانم.

,

 

,

آرزومندم خداوند بزرگ به شما و همه بندگان زجر کشیده مثل شما، صبری جمیل عطا فرماید؛ زیرا که شما در زیر آزمایش الهی قرار دارید و اگر صبر نداشته باشید نمی توانید از زیر این آزمایش سالم بیرون بیایید. بحمدالله حال بنده حقیر خوب است و هم کنون در اهواز هستم. هماهنطور که قبلاً هم تذکر داده ام، باز هم به اطلاع می رسانم که نگران من نباشید، چون جای من خوب است.

,

 

,

خداحافظ همگی.

,

 

,

, ,

تصویری از اصل نامه شهید یدالله محمدی به خانواده اش

, تصویری از اصل نامه شهید یدالله محمدی به خانواده اش, تصویری از اصل نامه شهید یدالله محمدی به خانواده اش,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه