اخبار داغ

فرماندار ماهنشان:

آمادگی ماهنشان برای میزبانی از میهمانان و مسافران نوروزی/شهرستان ماهنشان جزو شهرهای هدف گردشگری است

آمادگی ماهنشان برای میزبانی از میهمانان و مسافران نوروزی/شهرستان ماهنشان جزو شهرهای هدف گردشگری است
فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: شهرستان ماهنشان را با هماهنگی و همکاری اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر و کمیته ها برای میهمانان و مسافران نوروزی آماده کنید، تا مسافران با ورود به این شهر و روستا، پویایی، زنده بودن و نشاط و زیبایی را در این شهرستان احساس کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان،«مجتبی نوری» فرماندار شهرستان ماهنشان صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان صبح امروز در جمع اعضای کمیته های این ستاد و اعضای جلسه اظهارداشت: همه دستگاهها و نهادهای دولتی آمادگی کامل را برای میزبانی از میهمانان و مسافران نوروزی، مدیریت بحران و آمادگی برای حوادث غیر مترقبه، آمادگی شهر ها و روستای این شهرستان خصوصا مکان های گردشگری را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

وی افزود: شهرستان ماهنشان جزو شهر های هدف گردشگری است که با توجه به این موضوع و مسافران بومی و غیر بومی و حتی مسافران و گردشگران خارجی که در روزهای تعطیل و غیره به این شهرستان تردد دارند و از مکان های تاریخی و گردشگری بازدید می کنند، لازم است تمهیدات لازم از جمله، لکه گیری معابر و خیابانها، تمیزی و نظافت شهر و روستاها، روشنایی داخل شهر و روستاها به خصوص ورودی ها و خروجی ها، نظارت بر توزیع مواد غذایی و فروشگاهها ، رستوران ها و غذا خوریها، نانوایی ها، ارائه کالاهایی پرمصرف برای تنظیم بازار و .. داشته باشند.

,

فرماندار شهرستان ماهنشان حفظ امنیت، نظافت و زیبایی چهره شهر و خدمات‌ رسانی مطلوب و به هنگام در ایام نوروز را ضروری خواند و گفت:با توجه به اهمیت موضوع‌های قابل طرح برای پیشگیری از حوادث و سوانح چهارشنبه‌سوری مراکزی نظیر نیروی انتظامی ، هلال‌احمر، آتش نشانی  همچون سنوات گذشته و واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان با همکاری یکدیگر امکان برخورد با متخلفان و نیز اقدامات و تدابیر لازم را انجام دهند.

,

نوری اظهارداشت: با توجه به اینکه کمیته های مختلف ستاد اجرای خدمات سفر در این جلسه حضور دارند ، هر یک از این کمیته ‌ها باید وظایف خود را به بهترین نحو ممکن در جهت بستر سازی و فراهم نمودن زمینه ارائه خدمات به مسافرین در ایام نوروز انجام دهند.

,

وی افزود: بحث امدادرسانی مهم‌ترین بحث در این ایام است که این مهم توسط دستگاه‌های مربوطه با یک انسجام و هماهنگی باید انجام شود و سبب آرامش خاطر گردشگران و مسافران نوروزی شود، لذا از مدیریت جمعیت هلال احمر خواستاراستقرار اکیپ و ایستگاه در شهر دندی نیز هستیم.

, وی افزود: بحث امدادرسانی مهم‌ترین بحث در این ایام است که این مهم توسط دستگاه‌های مربوطه با یک انسجام و هماهنگی باید انجام شود و سبب آرامش خاطر گردشگران و مسافران نوروزی شود، لذا از مدیریت جمعیت هلال احمر خواستاراستقرار اکیپ و ایستگاه در شهر دندی نیز هستیم.,

فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: کشیک‌های شبانه‌روزی باید در این بخش‌ها مستقر شوند و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی نیز در سازمان‌های مربوطه و دبیرخانه ستاد استقرار داشته باشند و روسای ادارات لیست های کشیک با شماره تماس ها را به فرمانداری ارائه دهند.

, فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: کشیک‌های شبانه‌روزی باید در این بخش‌ها مستقر شوند و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی نیز در سازمان‌های مربوطه و دبیرخانه ستاد استقرار داشته باشند و روسای ادارات لیست های کشیک با شماره تماس ها را به فرمانداری ارائه دهند.,

نوری از مسئولین مربوطه خواست: نظافت و تمیزی، روشنایی و دیگر خدمات را در قلعه بهستان و دیگر اماکن تاریخی و گردشگری را داشته باشند.

,

وی افزود: دستگاه های آتش نشان شهر ها و روستاها با همکاری شهرداری ها و دهیار ها آماده باش بوده و حتی مخزن ها و دستگاه های آتش نشان برای ارائه خدمات سریع مجهز بوده و در دسترس اعضای ستاد قرار گیرند تا خدای نکرده در وقوع حوادث و گزارش بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شوند.

,

فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: خانه های بومی گردی در روستاهای قوزلو، علم کندی و بهستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی بوده و شایسته است مدارس که از طرف آموزش و پرورش هم برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده مجهز بود و همچنین ادارات در صورت امکان برای همکاران غیر بومی که در این شهرستان مسافر هستند هم اسکان و .. را ارائه دهند.

,

نوری از شهرداری های شهرستان ماهنشان خواست: مخزنی را برای ایام عید نوروز و ۱۳ بدر در ورودی ها و خروجی های شهر در نظر بگیرند تا مردم ماهی های قرمز خود که سمی و آلوده و خطرناک هستند در رود ها و قزل اوزن رها نکنندف بلکه با انداختن در این مخزن ها از وارد کردن آسیب به محیط زیست جلوگیری شود و این نوع خود می تواند فرهنگ سازی در بین مردم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه