اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب خبر داد:

شرکت ۲۲۰ نفر در آزمون سراسری مسابقات قرآن و عترت در میاندوآب

شرکت ۲۲۰ نفر در آزمون سراسری مسابقات قرآن و عترت در میاندوآب
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب از برگزاری آزمون «قرآن و عترت» همزمان با سراسر کشور در شهرستان میاندوآب با شرکت 220 نفر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا شیخه در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام خبر برگزاری مسابقات آزمون قرآن و عترت، گفت: آزمون «قرآن و عترت» با موضوعات حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ، معارف اهل بیت(ع) وانس با قرآن  در ۲۴ رشته امتحانی در میاندوآب برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب افزود: این آزمون با همکاری مهد قرآن کریم میاندوآب و اداره اوقاف و امور خیریه، ۱۰ اسفندماه امسال  به صورت کتبی در دو نوبت در مهد قرآن کریم میاندوآب برگزار می شود.

,

وی گفت: در این آزمون در شهرستان میاندوآب ۲۲۰ نفر شرکت خواهند کرد که ۱۱۰ نفر آنها آقا و ۱۱۰ نفر دیگر نیز خانم هستند.

,

شیخه با اشاره به اینکه آزمون های قرآن و عترت هر ساله دو بار به صورت سراسری برگزار می شود، تصریح کرد: این آزمون ها توسط مدیریت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت سایر دستگاهها بویژه اوقاف و امور خیریه و با حضور گسترده و پرشور جوانان و نوجوانان، دانش آموزان و دانشجویان، خردسالان و بزرگسالان، علاقمندان و فعالان قرآنی به صورت کتبی و شفاهی برگزار می شود.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب اظهار کرد: آزمون شفاهی نیز بعد از برگزاری آزمون کتبی و در رشته حفظ کل قرآن کریم برای افرادی که موفق به کسب حدنصاب قبولی در آزمون کتبی شوند، در بازه زمانی یک هفته ای از تاریخ ۱۲ تا ۱۷ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

,

وی با اشاره به اعطای گواهی نامه پایان دوره برای افرادی که موفق به کسب حد نصاب قبولی می شوند، گفت: پس از اعلام نتایج، از برگزیدگان رشته های مختلف نیز با اهدای لوح تقدیر و پرداخت کمک هزینه حج عمره، عتبات عالیات و سفر زیارتی مشهد مقدس، تجلیل به عمل می آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه