اخبار داغ

رئیس شورای شهر میاندوآب:

شورای شهر و شهرداری میاندوآب از سرمایه گذاران حمایت می کند

شورای شهر و شهرداری میاندوآب از سرمایه گذاران حمایت می کند
رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: شورای شهر و شهرداری از سرمایه گذاری در میاندوآب حمایت کرده و این موضوع را در جلسات و دیدارهای مختلف عنوان کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،  فخرالدین آذریان امروز در جمع تولیدکنندگان و غرفه داران نمایشگاه فروش عیدانه و بهاره در میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری از همه سرمایه گذاران و تولید کنندگان برای فعالیت در شهر میاندوآب دعوت به همکاری می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: شورای شهر و شهرداری از سرمایه گذاری در میاندوآب حمایت کرده و این موضوع را در جلسات و دیدارهای مختلف عنوان کرده اند و بنده بار دیگر از طرف شورای شهر و شهرداری این موضوع را اعلام می کنم.

,

وی با تاکید بر اینکه باید از سرمایه گذاران حمایت کرد، گفت: سرمایه گذاران نقش مهمی در زمینه تولید و اقتصاد دارند و زمینه اشتغال را نیز فراهم می کنند.

,

آذریان با اشاره به اینکه میاندوآب از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است، تصریح کرد: باید از این ظرفیت و پتانسیل ها به نحو احسن استفاده کرد و آنها را به همه معرفی کنیم که برپایی نمایشگاه با حضور تولید کنندگان از استان های مختلف یکی از این اقدامات است.

,

رئیس شورای شهر میاندوآب هم چنین در ادامه به دیدارها و جلسات اعضای شورای شهر با مسئولین در سطح کشور اشاره و به برخی اقدامات و نتایج آن جلسات اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه