اخبار داغ

اتوبوس‌های سیار سلامت در بهارستان استقرار یافته‌اند

اتوبوس‌های سیار سلامت در بهارستان استقرار یافته‌اند
فعالیت‌های اتوبوس‌های سلامت در سطح شهرستان بهارستان درپی رضایت شهروندان بهارستانی ادامه‌دار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ؛ در راستای سیاست‌های اجرای طرح تحول سلامت در شهرستان بهارستان، مدتی است که طرح‌ها و برنامه‌های متفاوتی در سطح شهرستان انجام می شود، که از جمله جالب‌ترین و خوب‌ترین این برنامه‌ها می توان به استقرار اتوبوس‌های سلامت در شهرهای شهرستان بهارستان اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,
گفتنی است؛ که این اتوبوس‌های سیار در طول هفته‌های اخیر در قسمت‌های مختلف از شهرهای شهرستان بهارستان اسقرار می یابند و هرکدام به انجام برخی آزمایش‌ها و امور درمانی خاص مشغول می شوند، تا به این شکل خدمات سلامت به شکلی تازه به شهروندان ارائه گردد.
,
 
,
این اقدام توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان و با همکاری مسئولان شهری مدتی است که در شهرستان بهارستان انجام می شود و رضایت و استقبال شهروندان بهارستانی را نیز به همراه داشته است.
,
 
,
در تازه‌ترین این استقرارها اتوبوس سیار یا همان ایستگاه سلامت سیار در میدان هفت تیر نسیم شهر مستقر شده است و پزشکان و پرستاران مستقر در آن به شکل رایگان به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان نسیم شهر مشغول می باشند.
,
 
,
در ایستگاه سلامت استقرار یافته در نسیم شهر خدماتی نظیر آزمایش قند و چربی خون، تشخیص زود سرطان‌ها اعم از سرطان روده بزرگ، سرطان دهنه رحم و سرطان پستان برای افراد بالای 30 سال ارائه می شود، که برای انجام آزمایش‌ها می بایست به صورت ناشتا به این ایستگاه مراجعه کرد.
,
 
,
درپایان لازم به ذکر است که شهروندان بهارستانی با در دست داشتن کارت ملی خود می توانند با مراجعه به این ایستگاه‌های سلامت از خدمات بهداشتی و درمانی آن‌ها بهره‌مند شوند.
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه