اخبار داغ

استاندار قزوین :

اولویت اساسی استان تقویت چرخه تولید و اشتغال است

اولویت اساسی استان تقویت چرخه تولید و اشتغال است
استاندار قزوین در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: تقویت چرخه تولید و اشتغال به عنوان اولویت اساسی استان ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، عبدالمحمد زاهدی  صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با تاکید بر اینکه نقش بانک ها در خصوص حل مشکلات تولید و تقویت اشتغال بسیار اساسی و تعیین کننده است، اظهار کرد: برخی از صنایع و واحدهای تولیدی امکان تولید دارند ولی برای تامین سرمایه در گردش با مشکل مواجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

استاندار قزوین تصریح کرد: تمامی دست اندرکاران چرخه تولید و اشتغال اعم از مدیران دولتی، مدیران عامل بانک ها و بخش خصوصی می بایست به امر مهم تقویت چرخه تولید و اشتغال به عنوان اولویت اساسی استان توجه ویژه ای داشته باشند.

,

این مسوول نوسازی ماشین آلات فرسوده واحدهای صنعتی را از ضرورت های توسعه صنعت استان دانست و گفت: با تحقق این مهم علاوه بر ایجاد اشتغال و افزایش تولید، می توانیم در زمینه صادرات هم گام های خوبی برداریم.

,

پرزحمت رییس سازمان صنعت معدن و تجارت قزوین از پرداخت ۳۲۶ فقره تسهیلات رونق تولید به شکل مستقیم به میزان ۳ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال به صورت پرداخت مستقیم به بخش های صنعت، معدن و کشاورزی استان در سال جاری خبر داد.

,

داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی همچنین از اختصاص ۱۲میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین خبر داد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه