اخبار داغ

فرمانده انتظامی خاش خبر داد؛

قاتل فراری پس از هفت ماه در دام پلیس خاش افتاد/ اختلافات شخصی سبب قتل 2 نفر شد

قاتل فراری پس از هفت ماه در دام پلیس خاش افتاد/ اختلافات شخصی سبب قتل 2 نفر شد
فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: قاتل فراری پس از هفت ماه در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در این شهرستان دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ "احمد ثمره حسینی "در گفت وگو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: به دنبال قتل دو نفر براثر تیراندازی در حوالی دوراهی روستای گونیچ شهرستان خاش، تیم ویژه‌ای از ماموران آگاهی و اطلاعات تشکیل و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه صحنه توسط عوامل بررسی صحنه جرم و بازپرس ویژه قتل مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس پس از انجام کار اطلاعاتی و با اقدامات پلیسی و یافتن سرنخ های از محل اختفاء قاتل، از هویت متهم فراری که مرتکب قتل شده بود مطلع و وی را تحت نظر و مراقبت قرار دادند و تلاش در جهت دستگیری آن آغاز شد.
 
سرهنگ ثمره حسینی گفت: ماموران پلیس با هماهنگی مراجع قضایی این متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند.
 
وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، اذعان کرد: به همه مردم شهرستان خاش این اطمینان خاطر را می‌دهیم که با جدیت و سرعت در مقابل کلیه جرائم خشن برخورد خواهد شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان خاش با بیان اینکه پلیس با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند، اظهار کرد: شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ؛, تفتان , تفتان, تفتان, , ما, ما,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه