اخبار داغ

بشاگرد غرق در بازی های سیاسی و انتخاباتی/نهاد های متولی سرمایه گذار جذب کنند

بشاگرد غرق در بازی های سیاسی و انتخاباتی/نهاد های متولی سرمایه گذار جذب کنند
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: جهاد کشاورزی، کمیته امداد و سایر نهاد های خدمتگزار باید در درجه اول بشاگرد را بشناسند و ظرفیت های این منطقه را مشخص کرده و در آن زمینه سرمایه گزاری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بشاگرد نیوز،شهرستان بشاگرد، منطقه ای با ظرفیت های متنوع واقع در شرقی ترین نقطه جنوب کشور می باشد که سال ها در بند محرومیت در حال دست و پا زدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بشاگرد نیوز,

پس از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام (ره) سیل خدمات رسانی به سمت این منطقه توسط نهاد ها و سازمان های گوناگون به ویژه کمیته امداد روانه شد که خدمات غیر قابل انکاری به مردم بشاگرد ارائه کردند.

,

مشکلات حل نشده اساسی و زیر ساختی بشاگرد پس از پیروزی انقلاب!

, مشکلات حل نشده اساسی و زیر ساختی بشاگرد پس از پیروزی انقلاب!,

پس از گذشت چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود پیشرفت های بشاگرد در زمینه های گوناگون این شهرستان همچنان در وضعیت زیر ساختی و رفاهی مطلوبی قرار نگرفته که شاید نیاز است سازمان های خدمت رسان در سیاست های خود تجدید نظر کنند.

,

لازم است شناسایی ظرفیت های گردشگری، اقتصادی و کشاورزی در روستا های بشاگرد در اولویت قرار گیرد و سازمان های خدمت رسان بر اساس آن در جهت ارائه تسهیلات اقدام کنند.

,

فراموش نکنیم که کلید پیشرفت هر جامعه به دست مردم آن است و تا مردم خود به دنبال پیشرفت نباشند، جدایی از فقر و محرومیت امکان پذیر نیست لذا می طلبد مردم و سازمان ها با تعامل با هم سطح فرهنگ کار و خود کفایی را ارتقاء دهند.

,

جا اندازی فرهنگ کار نیاز به آموزش دارد

, جا اندازی فرهنگ کار نیاز به آموزش دارد,

در سال های اخیر اقدامات بسیاری در زمینه شناخت استعداد های منطقه صورت گرفته است اما نگاه سلیقه ای به شغل و شوق پشت میز نشینی باعث شده جوانان و تحصیل کردگان با شغل های پدری خود قهر کرده و به بیکاری یا انجام امور خدماتی در شهرستان های دور و نزدیک روی آورند.

,

غرق شدن مردم بشاگرد در بازی های سیاسی و انتخاب نمایندگان با معیار های حزبی و نه بر اساس لیاقت که باعث عدم اتحاد مردم شده عامل دیگر درجا زدن این شهرستان در طول چند دهه است.

,

نیاز است مردم بشاگرد با در نظر گرفتن مصالح این شهرستان در انتخابات داخلی و مجلس به دور از بازی های حزبی و سیاسی، توانمندی و دلسوزی نمایندگان را در نظر گیرند تا شاهد فردایی بهتر برای مردم و منطقه باشیم.

,

نهاد های خدمت گزار در جهت استعداد های منطقه سرمایه گزاری کنند

, نهاد های خدمت گزار در جهت استعداد های منطقه سرمایه گزاری کنند,

آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به استعداد های شهرستان بشاگرد اظهار کرد: جهاد کشاورزی، کمیته امداد و سایر نهاد های خدمتگزار باید در درجه اول بشاگرد را بشناسند و ظرفیت های این منطقه را مشخص کنند و در آن زمینه سرمایه گزاری صورت گیرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ، صنایع دستی را یکی از اصلی ترین استعداد های مردم بشاگرد دانست و با توجه به کمبود آب در این منطقه مردم را به انجام اموری که به آب وابسته نباشد دعوت کرد.

,

نعیم آبادی در ادامه افزود: مردم نباید به امید دولت بنشینند و با توجه به ظرفیت های خود و روی آوردن به تسهیلات نهاد های خدمتگزار و صنایع کوچک دست به تولید بزنند.

,

وی زنان و بانوان را به اشتغال در منزل دعوت کرد و گفت: زنان باید همچون گذشته از هنر خود استفاده کنند و مانند کشور های پیشرفته دنیا از آن کسب درآمد کنند.

,

امام جمعه بندرعباس افزود: مردم و به ویژه جوانان باید به دنبال کار آفرینی باشند و تمرکز خود را از کارمندی و حقوق بگیری جدا کنند.

,

مردم در انتخاب نمایندگان خود دقت کنند

, مردم در انتخاب نمایندگان خود دقت کنند,

نعیم آبادی در ادامه واگذاری قدرت به دست مردم را یکی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بر انتخاب نمایندگان اصلح و کار بلد برای اداره امور تأکید کرد.

,

وی در ادامه به برکات نظام جمهوری اسلامی پرداخته و گفت: هر درختی از میوه آن قابل تشخیص است که امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه ای حاصل تفکر و نظام انقلابی و ترامپ ریس جمهور آمریکا ثمره تفکر غربی است.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطر نشان کرد: بشاگرد قبل انقلاب با بعد آن در تمام زمینه ها به خصوص معیشتی و اقتصادی و زیر ساختی تفاوت های چشمگیری داشته که این از برکات نظام جمهوری اسلامی برای مردم این شهرستان بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه