اخبار داغ

دبیر انجمن شهرسازی دانشگاه کردستان:

برپایی نمایشگاه انفرادی نقاشی های «روژینا» در دانشگاه کردستان

برپایی نمایشگاه انفرادی نقاشی های «روژینا» در دانشگاه کردستان
دبیر انجمن شهرسازی دانشگاه کردستان از برپایی نمایشگاه انفرادی نقاشی های «روژینا» در مجتمع کلاس های دیاری گولان دانشگاه کردستان از 7 اسفندماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،امیر محمدامیری دبیر انجمن شهرسازی دانشگاه کردستان و دبیر دبیران دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کُرددانش از برپایی نمایشگاه نقاشی های انفرادی «روژینا» در دانشگاه کردستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

وی افزود: در این نمایشگاه نقاشی های روژینا قناعت دانش آموز سنندجی در قالب14  اثر سایز  A3و 2  اثر A4 در مجتمع کلاس های دیاری گولان دانشگاه کردستان به نمایش در می آید.

,

 

,

محمدامیری ادامه داد: نمایشگاه نقاشی های روژینا از ۷ لغایت ۱۴ اسفندماه ۹۶ در مجتمع کلاس های دیاری گولان دانشگاه کردستان در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت و پول فروش این آثار برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه هزینه می شود.

,

 

,

دبیر انجمن شهرسازی دانشگاه کردستان تصریح کرد: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه علاوه بر کمک به زلزله زدگان کرمانشاه, معرفی روژینا قناعت به جامعه هنری و علمی به عنوان یکی از استعدادهای استان کردستان است.

,

 

,

گفتنی است این نمایشگاه به همت انجمن علمی شهرسازی دانشگاه کردستان و با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان و کانون آسیب های اجتماعی این دانشگاه برگزار می شود.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه