اخبار داغ

شهردار میرجاوه عنوان کرد؛

توان پرداخت عیدی کارگران را نداریم /کارگران شهرداری میرجاوه 4ماه حقوق معوقه دارند

توان پرداخت عیدی کارگران را نداریم /کارگران شهرداری میرجاوه 4ماه حقوق معوقه دارند
شهردار میرجاوه گفت: کارگران شهرداری میرجاوه 4ماه حقوق معوقه دارند و شهرداری مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان به پرسنل بدهکار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزیزاحمد ریگی در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: میرجاوه از مزیت ها و ظرفیت های بسیار زیادی برخوردار است که به طور شایسته از آن استفاده نشده قرارگرفتن در موقعیت استراتژیک و منحصربفرد در کشور ویژگی های خاصی به این شهرستان بخشیده و این شهرستان، ایران را به حنوب شرق آسیا متصل می کند، اما با این وجود ظرفیت های آن مغفول مانده است و این حق شهروندان و مرزداران میرجاوه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

وی افزود: عدم استفاده از ظرفیت منحصربه فرد معادن غنی در کوه های تفتان و ظرفیت های گردشگری و عدم استقرار ادارات و مغفول ماندن ظرفیت مرز از جمله دلایل عدم پیشرفت شهرستان مرزی میرجاوه است و از سوی دیگر نیز تمکن پایین مالی مردم باعث شده تا شهرداری میرجاوه نیز از درآمد زایی خوبی برخوردار نباشد.

,

وی با اشاره به معوقات کارگران و کارمندان شهرداری میرجاوه، خاطرنشان کرد: کارگران شهرداری میرجاوه 4ماه حقوق معوقه دارند و شهرداری مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان به پرسنل بدهکار است.

,

ریگی تاکید کرد: شهرداری میرجاوه مبلغ 390 میلیون تومان مزایا و اضافه کار سال 95 و 96 را به کارمندان و کارگران بدهکار است و در آستانه بهار طبیعت که تمام پرسنل ادارات کشور از عیدی و مزایا بهره مند می شوند شهرداری میرجاوه نمی تواند عیدی کارگران خود را پرداخت کند در سال 95 نیز نتوانستیم عیدی کارگران را بپردازیم.

,

وی با بیان اینکه اقتصادمیرجاوه وابسته به تبادلات مرزی است و از عواید بازارچه چیزی عاید شهرداری نمی شود، اذعان کرد: مردم میرجاوه از درامد پایینی برخوردارند و نمی توانند عوارض شهرداری بدهند از این جهت شهرداری میرجاوه درآمدی ندارد تاکنون حدود 20 میلیون تومان بازنشستگی کارمندان پیمانی و رسمی شهرداری به مدت 18 ماه عقب افتاده است و 126 میلیون تومان معوقات بیمه بازنشستگی کارگران است که با همکاری سازمان تامین اجتماعی 100 میلیون تقسیط شده اما 26 میلیون باقی مانده که توان پرداخت آن را نداریم.

,

ریگی تصریح کرد:تمام تلاش شهرداری میرجاوه این است که معوقات کارگران و کارمندان را پرداخت کند اما درامدی نداریم و کمک های دولت نیز بسیار ناچیز بوده و استانداری نیز خارج از قاعده هیچ کمکی به ما نکرده است.


انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه