اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان:

غربی ها تهاجمی در شبکه های فضای مجازی بنیان خانواده را هدف قرار داده اند/ ترویج فرهنگ فاطمی ضامن نجات بنیان خانواده در برابر تهاجمات فرهنگی است

غربی ها تهاجمی در شبکه های فضای مجازی بنیان خانواده را هدف قرار داده اند/ ترویج فرهنگ فاطمی ضامن نجات بنیان خانواده در برابر تهاجمات فرهنگی است
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی برای از پا در آوردن این نظام و انقلاب اسلامی بنیان خانواده را هدف قرار داده اند، گفت: غربی ها به صورت نرم و فرهنگی با استفاده از شبکه های مجازی و … بنیاد خانواده و حجاب و عفاف را مورد حمله قرار داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شمیم ماهنشان، مجتبی برزگر امروز در اولین جلسه برگزاری جشن کوثر اظهارداشت: ما باید از هر فرصتی برای تبیین و ترویج سیره فاطمی استفاده کنیم چرا که دشمنان از هر فرصتی برای تزلزل و جایگاه زنان استفاده می کنند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان،,

وی با بیان اینکه فرهنگ و ترویج سیره فاطمی بهترین و بزرگترین سد در  برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان داخلی و خارجی است، افزود: ایام تولد فاطمه زهرا س و هفته زن فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.

, ایام تولد فاطمه زهرا س و هفته زن فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب است.,

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: با توجه به مطالب و تاثیر گذاری شبکه های فضای مجازی و استفاده اکثریت خانواده ها از این رسانه ها، دشمنان هم از فرصت استفاده کرده و علیه ایران بهصورت تهاجم فرهنگی و جنگ نرمی  به‌کار گرفته‌اند؛ از شوم‌ترین و خطرناک‌ترین نقشه‌های استکبار است که اولویت اصلی در تمامی این تهاجمات، هجمه به اصل و بنیان خانواده همچنین حجاب و عفاف بانوان به عنوان سازندگان خانواده و جامعه است.

,

برزگر اظهارداشت: حفظ کانون خانواده با ترویج سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی فرزندان مهم ترین راه جلوگیری از اجرای توطئه های دشمن در قالب تهاجم فرهنگی است، لذا در این راستا در برنامه های هفته زن از سیره فاطمی برای تبیین فرهنگ فاطمی تلاش شود.

,

وی افزود: ترویج فرهنگ فاطمی(س) و فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف به عنوان سدی محکم در برابر تمام تهاجمات دشمن است که می‌تواند ضامن سعادتمندی جامعه نیز شود و در همین راستا از جمله مهم‌ترین راه‌های رسیدن به این اهداف، الگوگیری صحیح و درست از بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) است.

,

اسدی دبیر جلسه برگزاری جشن کوثر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اگر با یک دید واقع بینانه و منطقی نگاه کنیم، بشریت مرهون فاطمه زهرا (س) است،گفت: جشن بزرگ  میلاد کوثر در هفته زن در ماهنشان برگزار می شود .

,

وی افزود: هدف از برگزاری جشن کوثر گسترش سیره فاطمی س در جامعه، معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمانان و تاکید بر نقش و جایگاه زن در نظام جمهوری اسلامی است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه