اخبار داغ

رییس جمعیت هلال احمر پلدشت خبر داد:

آغاز طرح امداد و نجات جاده ای، نوروزی از ۲۵ اسفند در پلدشت

آغاز طرح امداد و نجات جاده ای، نوروزی از ۲۵ اسفند در پلدشت
رییس جمعیت هلال احمر پلدشت از آغاز طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه در محورهای مواصلاتی پلدشت به سدارس و ورودی شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  صادق علیزادگان در گفگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به طرح امداد و نجات جاده ای، پست ایمنی و مسافرین نوروزی گفت: طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه شروع و تا ۱۵ فروردین ۹۷ در محورهای مواصلاتی پلدشت به سدارس و ورودی شهر به مردم و مسافران خدمات ارائه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار آراز سسی,

 

,

وی تصریح کرد: پایگاه موقت شبانه روزی هلال احمر پلدشت هر روز با ۴ نفر از نجاتگران و پرسنل به همراه یک دستگاه آمبولانس در منطقه گردشگری ارس ارائه خدمات می کند.

,

 

,

رییس جمعیت هلال احمر پلدشت افزود: پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در ورودی شهر با ۲ نفر از داوطلبان حوزه جوانان مستقر و با ارائه پوستر و راهنمایی شهر و منطقه فعالیت می کند.

,

 

,

به گفته وی در کنار پایگاه و پست ایمنی سلامت، ۵ تخته چادر برای استراحت و اسکان  مسافرین عزیز برپا می شود.

,

 

,

علیزادگان با اشاره به توزیع بسته های حمایتی گفت: در آستانه نوروز بسته های حمایتی مشتمل بر مایحتاج نوروزی خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست در قالب برنامه ملی فرشتگان رحمت با مشارکت خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر تامین و توزیع می شود .

,

 

,

وی به تشریح ابعاد دیگر برنامه ملی خدمات داوطلبانه در عیدنوروز پرداخته و تصریح کرد: طرح ملی نیابت (ویژه ارایه خدمات حمایتی و اجتماعی به سالخوردگان تنها و بدون فرزند) به همراه برنامه ملی مروجین سلامت ( آگاه سازی و ارایه خدمات پیشگیرانه برای به حداقل رساندن خطرهای چهارشنبه پایان سال) با مشارکت و همراهی حداکثری داوطلبان متخصص و آموزش دیده اجرا می شود.

,

 

,

رییس جمعیت هلال احمر پلدشت افزود: جمع آوری کمک های مردمی برای برنامه فرشتگان رحمت از نخستین روزهای اسفند در شعب هلال احمر آغاز و تا نیمه اول فروردین ماه ۹۷ ادامه داشته و در این برنامه بسته های حمایتی میان نیازمندان از پیش شناسایی شده توزیع می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه