اخبار داغ

رئیس کتاب خانه های عمومی طرقبه- شاندیز مطرح کرد

معرفی 4 روستای دوستدار کتاب در طرقبه- شاندیز برای سال آینده

معرفی 4 روستای دوستدار کتاب در طرقبه- شاندیز برای سال آینده
رئیس کتابخانه های عمومی طرقبه- شاندیز گفت: برای سال آینده امیدواریم چهار روستای دوستدار کتاب در شهرستان طرقبه- شاندیز معرفی شوند.
[

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا اکبری در گفتگو با طرقبه نیوز، ضمن اشاره به مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور مبنی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی، اظهار کرد: برای پیاده سازی این مصوبه در شهرستان در سه محور با ادارات مختلف همچون آموزش و پرورش بررسی هایی صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز،,

 

,

وی افزود: هفدهم اسفندماه طرح کتابخانه گردی در دست اقدام است که طرح کشوری محسوب می شود و در این روز به عنوان روز تأسیس نهاد کتابخانه ها برای عموم برنامه هایی به منظور آشنایی عموم مردم با محیط کتابخانه ها، آشنایی با خدمات کتابخانه ها و استفاده از ظرفیت هنرمندان برای دعوت عموم مردم به کتاب و کتاب خوانی انجام می شود.

,

 

,

 رئیس کتابخانه های عمومی طرقبه- شاندیز گفت: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی ارتباط با مدارس و هماهنگی با مدیران پرورشی مدارس به عنوان مصوبه شورای فرهنگ عمومی صورت می گیرد.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر اختصاص ساعاتی مبنی بر مطالعه دانش آموزان در مدارس افزود: دو روستای دوستدار کتاب به صورت آزمایشی انتخاب شده که در این بین روستای دهبار و مغان از بخش طرقبه است.

,

 

,

اکبری تصریح کرد: روستای دوستدار کتاب نقش پایتخت فرهنگی کتاب در سطح روستا دارد، بنابراین امکانات و تجهیزات موجود اعلام و از این نظر حمایت و مساعدت می شوند.

,

 

,

وی افزود: چنانچه این طرح موفقیت آمیز بود دو روستای دوستدار کتاب دیگر از شهرستان انتخاب خواهد شد.

,

 

,

رئیس کتابخانه های عمومی طرقبه- شاندیز ضمن اشاره به نتیجه بخش نبودن پایتخت فرهنگی کتاب در شهرستان خاطرنشان کرد: نهادهای عمومی و خصوصی شهرها باید نسبت به کمک و حمایت این کتابخانه و پایتخت فرهنگی کتاب اقدام کنند، چراکه این امور در حال واگذاری به بخش خصوصی است.

,

 

,

وی ابراز کرد: برای سال آینده امیدواریم چهار روستای دوستدار کتاب در شهرستان طرقبه- شاندیز معرفی شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه