اخبار داغ

فرماندار شهرستان بهارستان:

کارنامه شورای مبارزه با مواد مخدر بهارستان قابل قبول است

کارنامه شورای مبارزه با مواد مخدر بهارستان قابل قبول است
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: اقدامات شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان تاکنون خوب بوده و باید به همین شکل ادامه یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با ابراز رضایت از طرح‌های جمع‌آوری معتادان متجاهر در بهارستان، بیان داشت: در شهرستان بهارستان اقدامات بسیاری خوبی در راستای ساماندهی و پاکسازی شهرها از معتادان متجاهر انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهارستان، تصریح کرد: فعالیت‌ها و اقدامات در حوزه مقابله با مواد مخدر در سطح شهرستان می بایست ادامه یابد و با جمع آوری معتادین متجاهر، سیمای شهر مناسب‌سازی و فضای آرامی برای شهروندان ایجاد شود که این امر جزو وظایف شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می باشد.

,

سلیمان‌پور با بیان اینکه بحث مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بهارستان باید جدی گرفته شود، اذعان داشت: در این جلسه مصوب شد تا تمامی اعضای شورای هماهنگی با جدیت کامل مسائل مختلف و آسیب‌های اجتماعی را رصد نمایند و در جهت رفع مشکلات و معضلات موجود در سطح شهرستان تلاش کنند.

,

وی در رابطه با اسکان برخی معتادان متجهر در سطح شهر و به شکل کارتن خواب‌ها، تبیین کرد: فضاهای خالی شهر و مکان‌هایی که امکان بیتوته کردن معتادان متجاهر وجود دارد، می بایست به سرعت و به شکل مرتب تحت کنترل و نظارت قرار گیرند.

,

فرماندار شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به اینکه رسیدگی به بیتوته‌های سطح شهرستان بهارستان برعهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می باشد، خاطرنشان کرد: تمام مکان‌هایی که در بهارستان مخروبه می باشد و امکان بیتوته معتادان متجاهر در آن‌ها وجود دارد می بایست برابر قانون تخریب و ساماندهی شود که این مهم برعهده دهیاران و شهرداران بوده و باید به آن توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه