اخبار داغ

رئیس اداره راهداری تفت خبر داد

پیشرفت 90 درصدی پروژه ملی بزرگراه تفت-ابرکوه

پیشرفت 90 درصدی پروژه ملی بزرگراه تفت-ابرکوه
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفت گفت: تاکنون 80 درصد خاک برداری پروژه اصلاح گردنه علی آباد انجام که امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده عملیات اصلاح این گردنه به اتمام برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت از پیشرفت 60 درصدی پروژه اصلاح گردنه علی آباد خبر داد و گفت: اصلاح و بهسازی باند قدیم محور گردنه علی آباد در ادامه پروژه بزرگ ساخت بزرگراه تفت- ابرکوه در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح تفت,

غلامرضا فلاح، افزود: بهسازی بانه قدیم گردنه علی آباد تفت در قالب اصلاح تراشه گردنه به طول یک کیلومتر در حال انجام است که از تابستان شده و همچنان نیز ادامه دارد.

,

وی با اشاره به ریزش این گردنه در فروردین ماه گذشته و بسته شدن شبانه مسیر، خاطرنشان کرد: خطرات ریزشی گردنه بویژه در فصل زمستان باعث شده تا این پروژه با هدف ایمن سازی و اصلاح تراشه و کاهش کد ارتفاعی محور انجام شود.

,

رئیس اداره راهداری تفت خاطرنشان کرد: تاکنون 80 درصد خاک برداری پروژه اصلاح گردنه علی آباد انجام و چند مرحله انفجارات صورت گرفته است که امیدواریم تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده عملیات زیرسازی، آسفالت، نصب تابلو  و خطکشی انجام و پروژه به اتمام برسد.

,

فلاح با بیان اینکه ساخت بزرگراه تفت-ابرکوه از محل اعتبارات ملی آغاز و در حال انجام است، اذعان داشت: این پروژه ملی تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته که با پایان بهسازی و اصلاح گردنه علی آباد و همچنین ساخت میدان ورودی شهر تفت از سمت مزرعه میرسیدمحمد به اتمام خواهد رسید.

,

وی در رابطه با پروژه اصلاح ورودی شهر تفت نیز گفت: طرح اصلاح و ایجاد میدان در ورودی شهر تفت از سمت محله میرسیدمحمد در ادامه پروژه ملی ساخت بزرگراه تفت-ابرکوه انجام خواهد شد که پیمانکار آن مشخص و در اوایل سال آینده، اجرای آن آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه