اخبار داغ

در قالب اردوهای راهیان نور انجام می شود؛

اعزام ۸ هزار نفر از آذربایجان‌غربی به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام ۸ هزار نفر از آذربایجان‌غربی به مناطق عملیاتی جنوب
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: به مناسبت ایام عید نوروز ۸ هزار نفر از این استان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ حسنعلی چراغی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور جنوب آذربایجان غربی، با اشاره به اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار داشت: تعداد افراد اعزام‌شده به مناطق عملیاتی جنوب در سال جاری حدود ۸ هزار نفر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: تاریخ اعزام زائران راهیان نور از تاریخ ۱۵ اسفند تا ۱۳ فروردین خواهد بود که طی ۱۶ دوره بوده و هر دوره ۵ روز است.

,

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی، بیان کرد: با توجه به اینکه هر اتوبوس به کاروان در نظر گرفته‌شده است درهراتوبوس اعزامی یک روحانی، یک راوی و یک ناظر ایمنی اتوبوس‌های اعزامی را همراهی می‌کند تا مسائل مربوطه را پیگیری کنند.

,

وی، در خصوص میزان اعتبار پیش‌بینی‌شده برای راهیان نور، گفت: اعتبار پیش‌بینی‌شده برای این امر ۱۸ میلیارد ریال بوده که برای هر نفر ۲۵۰ هزار تومان هزینه دارد.

,

سرهنگ چراغی، تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با ستادهای استانی، هزینه‌های بین‌راهی به عهده شهرستان‌ها بوده و اسکان زائران نیز بر عهده ستاد استانی است.

,

وی، افزود: سال گذشته و در میزبانی از زائران راهیان نور شمال غرب کشور تعداد ۲ هزار و ۲۲۲ نفر از این مناطق بازدید به عمل آوردند.

,

سرهنگ چراغی، ادامه داد: زائرانی که از اقشار عمومی بودند ۲۱ هزار نفر بود. همچنین یک هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو و ۲۷ هزار نفر نیز دانش‌آموز در فصل پاییز و تابستان به مناطق شمال غرب آذربایجان غربی اعزام شدند.

,

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ و در قالب برگزاری اردوهای راهیان نور شمالغرب ۶۵ شب نمایش رزمی برگزار شد و بیش از ۱۳۰ هزار نفر از اهالی آذربایجان غربی و کاروان‌های راهیان از دیگر استان ها از این نمایش بازدید کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه