اخبار داغ

امام جمعه بخش بوستان:

منتقدین را نباید به چشم منافق دید

منتقدین را نباید به چشم منافق دید
امام جمعه بخش بوستان گفت: مسئولان باید به انتقادات و خواسته‌های مردم توجه داشته باشند و منتقدین را به چشم منافق نبینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد محسن‌زاده امام جمعه بخش بوستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با قدردانی از مرثیه سرایان، مداحین و عزاداران ایام فاطمیه، عنوان داشت: مراسم‌های برگزار شده در ایام فاطمیه سال جاری در بهارستان بسیار خوب و رضایت‌بخش بود و می بایست هرسال این مراسم با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با تسلیت شهادت نیروهای انتظامی و بسیجی در آشوب خیابان پاسداران، تبیین کرد: از تمام مسئولین قضایی خواستار برخورد جدی و قاطع با آشوبگران و مخلان نظم عمومی و عاملان شهادت ۳ نفر از نیروهای سبز پوش نیروی انتظامی و ۲ نفر از بسیجیان جان برکف می باشم.

,

حجت الاسلام والمسلمین محسن‌زاده با اشاره به اینکه شهید رضا امامی از شهدای امنیت حادثه خیابان پاسداران از فرزندان شهرستان بهارستان می باشد، اظهار داشت: مسئولان می بایست عاملان اصلی این اتفاق را شناسایی و آن‌ها را به اشد مجازات برسانند.

,

وی همچنین با بیان اینکه مشکلات روزمره شهروندان بخش بوستان نیازمند توجه مسئولان است، تشریح کرد: مسئولین باید به نقدها و مطالبه‌گری‌های مردم جامعه توجه ویژه داشته باشند و تنها با دادن وعده‌های بدون عمل از خواسته‌های شهروندان نگذرند، چراکه مسئولان خادم مردم می باشند.

,

امام جمعه بخش بوستان در پایان باتوجه به تفاوت‌های بین مطالبه‌گری و اغتشاشگری، خاطرنشان کرد: مردم یک جامعه حق دارند نسبت به وضع موجود در جامعه خود انتقاد داشته باشند و نباید منتقدین را به چشم منافق دید، بلکه مسئولین می بایست به انتقادات مردم توجه کرده و برای حل مشکلات مردم به دنبال راه حل‌های اساسی و ریشه‌ای باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه