اخبار داغ

پژوهشگر سیاسی و کارشناس روابط بین‌الملل:

دشمن مثلث غیرانسانی را برای ضربه به ایران ایجاد کرده است/منافقین اعتقادات بانوان را هدف گرفته‌اند

دشمن مثلث غیرانسانی را برای ضربه به ایران ایجاد کرده است/منافقین اعتقادات بانوان را هدف گرفته‌اند
درویش‌های داعشی به‌صورت هدایت‌شده در خیابان پاسداران عروسک دست، افکار غرب و همچنین رژیم صهیونیسم بودند که به پست‌ترین و وحشیانه‌ترین رفتارها روی آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حاتمی راد، پژوهشگر سیاسی و کارشناس روابط بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر گفت: درگذشت نیروهای انتظامی که به دست درویش‌های داعشی به شهادت رسیدند را تسلیت عرض می‌کنم و امنیت و آرامش را مدیون شجاعت و دلاوری‌های آنان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی افزود: همه اتفاقاتی که در کشور ما می‌افتد یک نقطه مشترک باهم دارند و دشمن جنگ هیبریدی یا ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

,

حاتمی راد ضمن توضیح در مورد جنگ هیبریدی بیان کرد: این جنگ ترکیبی از جنگ نرم و جنگ سرد، جنگ فرهنگی، اقتصادی، عقیدتی و... است که دشمن هرکدام از آن‌ها را توسط افراد و گروهی اجرا می‌کند.

,

وی ادامه داد: بخشی از آن‌ها در قالب جاسوسی اقدام می‌کنند، بخشی از این فعالیت در اعتراضات خیابانی رخ می‌دهند همچون 8 دی، فتنه سال 88؛ که منشأ آن دشمنان متحدی به نام جبهه غربی، عربی و عبری است که یک مثلث غیرانسانی را برای ضربه به ایران تشکیل داده‌اند.

,

پژوهشگر سیاسی و کارشناس روابط بین‌الملل با اشاره به دختران بی‌حجاب خیابان انقلاب مطرح کرد: هرکدام از این ضلع این مثلث مشغول فعالیت خاصی هستند که در این راستا سمپادهای منافقین و بهاییت بر ایجاد خلل در حجاب، فرهنگ و اعتقادات بانوان ایران اقدام کردند.

,

وی اظهار داشت: افراد دست‌نشانده بهاییت و منافقین در برخی از نقاط مشخص تهران دست به ترویج بی‌حجابی زدند، عکاس‌هایی که همراه آنان بودند با تصویربرداری و ارسال برای سایت‌های خارجی مأموریت کشف حجاب را انجام می‌دادند که نمونه آن را در خیابان انقلاب شاهد بودیم.

,

حاتمی راد با تأکید بر آگاه شدن بانوان یادآور شد: بانوان باید نسبت به افکار خبیث دشمنان آگاه باشند و بدانند که آنان برای ضربه به کشور حجاب و افکار زنان را هدف گرفته‌اند.

,

وی گفت: افرادی که برای بی‌حجابی در ایران به‌عنوان هجمه‌های فرهنگی در جمهوری اسلامی مأموریت داشتند و دستمزد می‌گرفتند توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شدند.

,

پژوهشگر سیاسی و کارشناس روابط بین‌الملل نقطه اشتراک اعتراض به حجاب، اغتشاش‌های خیابانی در دی‌ماه سال جاری و اغتشاش درویش‌های داعشی در خیابان پاسداران را مثلث غربی، عربی و عبری دانست.

,

وی در مورد عدم نسبت دادن گناباد به این اغتشاش بیان دراویش گناباد در این اغتشاشات مطرح کرد: اغتشاشگرانی که از آن‌ها با عنوان دراویش گنابادی یاد می‌شود نام گناباد را یدک می‌کشند و در قالب دراویش هستند؛ نباید ازلحاظ بیان با آنان همراه شد آن‌ها درویش‌های داعشی هستند که بازور، قلدری و وحشی‌گری اقدام به اختلال در نظم و امنیت کردند.

,

حاتمی راد افزود: اگر این خشونت‌ها در امریکا اتفاق افتاده بود حتماً پلیس صدها نفر را می‌کشت؛ طبق قانون جمهوری اسلامی دستگاه قضایی باید هرچه سریع‌تر این آشوب گران را مجازات کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه