اخبار داغ

سردار پورجمشیدیان:

رشادت رزمندگان در عملیات خیبر و بدر بی نظیر بود/ رضاشاه به نام تجدد بی‌حجابی را وارد کشور کرد

رشادت رزمندگان در عملیات خیبر و بدر بی نظیر بود/ رضاشاه به نام تجدد بی‌حجابی را وارد کشور کرد
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: مجاهدت رزمندگان در عملیات خیبر و بدر به لحاظ وسعت منطقه‌ای و شرایط خاص آن بی نظیر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما سردار پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه کشورمان در یادوراه شهدای عملیات خیبر و بدر که در محل حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد با بیان اینکه بهمن و اسفند، ماه خاطرات رزمندگان است گفت: تاریخ کشور باید به رزمندگان و به این دوران افتخار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم مطالعه تاریخ دویست، سیصد سال کشورمان اظهار کرد: مطالعه تاریخ بازگوی بسیاری از واقعیت هااست.

,

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه در طول این سالها کشورمان چه از لحاظ فرهنگی چه سیاسی و اجتماعی و نظامی فراز و نشیب‌های زیادی داشته است گفت: 210 سال پیش و در زمان فتحعلی شاه، جنگی بین ایران و روسیه درگرفت که نتیجه آن از دست دادن بسیاری از مناطق کشورمان براساس عهدنامه ننگین گلستان بود.

,

وی با اشاره به جنگ‌های مختلف بعد از آن نیز گفت: در مجموع در زمان حکومت قاجار 870 هزار هکتار از مساحت کشورمان، یعنی نصف مساحت کل کشور در شرایط کنونی را از دست دادیم.

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه به دوران پهلوی نیز اشاره کرد و گفت:در زمان رضاخان ایران میدان تاخت و تاز اروپایی‌ها بود.

,

وی اظهار کرد: حکمرانان این دوران به نام تجدد و تحول، بی‌حجابی را وارد کشور کردند و تلاش می‌کردند پرچم عزاداری امام حسین(ع) را پایین بکشند.

,

سردار پورجمشیدیان اظهار کرد:همه این تحولات در حالی است که در دوران هشت ساله دفاع مقدس، ذره‌ای از خاک کشورمان را از دست ندادیم.

,

وی با انتقاد از برخی افراد ناآگاه که دم از افتخارات دوران رضاشاهی می‌زنند گفت: اگر تاریخ نوشته شده توسط افراد وابسته به این رژیم را هم مطالعه کنیم، با جنایت‌های این حکام آشنا خواهیم شد.

,

سردار پورجمشیدیان با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اظهار کرد: مجاهدت رزمندگان در عملیات خیبر و بدر به لحاظ وسعت منطقه‌ای و شرایط خاص آن بی نظیر بود.

,

وی اظهار کرد: فرماندهانی چون آقا مهدی و حمید باکری، برزگر و...، از جمله کسانی بودند که برای عزت و اقتدار کشور ازمواهب دنیای مادی دست کشیدند.

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه کشورمان با بیان اینکه قطعا در کشور مشکلات و نواقصاتی نیز در نتیجه بی کفایتی برخی از مسئولان وجود دارد گفت: باید بدانیم قرار نیست این مشکلات سبب عدول از خطوط قرمز انقلاب شود.

,

وی اظهار کرد: مردم ما تحمل و صبرشان زیاد است و قطعا این مشکلات را تا زمان حل آنها تحمل خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه