اخبار داغ

سردار بابازاده:

دشمن می‌خواهد با انگیزه پوچ و واهی ارزش‌های انقلاب را کم رنگ کند

دشمن می‌خواهد با انگیزه پوچ و واهی ارزش‌های انقلاب را کم رنگ کند
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با یادآوری اهمیت برگزاری یادواره‌ها گفت: دشمن می‌خواهد با انگیزه پوچ و واهی ارزش‌های انقلاب را کم رنگ کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما سردار بابازاده صبح امروز در یادواره شهدای خیبر، بدر، عملیات  شمال غرب و مدافعان حرم در اردبیل با بیان اینکه عملیات خیبر یکی از سخت ترین عملیات های آبی و خاکی بود گفت:در این عملیات 238 رزمنده اردبیلی به فیض شهادت نائل آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی  اظهار کرد: در عملیات بدر نیز ۱۸۳ شهید از استان اردبیل داشتیم و در سال  85 نیز، ۲۰ رزمنده اردبیلی در عملیات شمال غرب کشور در نبرد با منافقان به شهادت رسیدند.

,

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان با یادآوری اهمیت برگزاری یادواره‌ها اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با انگیزه پوچ و واهی ارزش‌های انقلاب را کم رنگ کند و برهمین اساس بر همه وظیفه است برای حفظ و پاسداشت این ارزش‌ها، تلاش کنیم.

,

سردار بابازاده با بیان اینکه شهید آقا مهدی و حمید باکری‌، شهید برزگر و دیگر شهدا، تاریخ این مملکت هستند گفت:  بی توجهی به مراسم شهدا از سوی هیچ کس و به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

,

فرماندار سپاه استان اردبیل با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها به هیچ وجه با انگیزه‌ سیاسی برگزار نمی‌شود گفت: یادواره ی شهدا فرصتی برای تجدید پیمان با رزمندگانی است که جان خود را در راه آرمان های انقلاب و اسلام از دست داده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه