اخبار داغ

نامه سرگشاده شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی به مسئولان؛

سرنوشت صنایع در انتظار حوزه کشاورزی استان مرکزی/انتصاب افراد غیرمتعهد به نظام را متوقف کنید

سرنوشت صنایع در انتظار حوزه کشاورزی استان مرکزی/انتصاب افراد غیرمتعهد به نظام را متوقف کنید
درپی انتصاب شخصی در یکی از سمت‌های مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی استان مرکزی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی نامه ای سرگشاده به مسئولان نوشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی در پی انتصاب شخصی با رویکرد حمایت از فتنه و فتنه‎‌گران و اظهاراتی ضد مقام ولایت، در یکی از سمت‌های مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی استان مرکزی، خطاب به استاندار استان مرکزی و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نامه‌ سرگشاده‌ای منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا؛,

در ابتدای این نامه بیاناتی از مقام معظم رهبری در خصوص خیرخواهی و مصلحت‌اندیشی آمده است: «ما اگر بخواهیم در این جایگاهی که هستیم، از احتمال خطای خودمان کم کنیم، باید از سخن درشت خیرخواهان نرنجیم؛ یکی از راه‌های سلامت این است. کسی که می‌دانید قصد عناد و دشمنی ندارد، ولو با لحن درشتی هم حرف می‌زند، از او نباید واقعاً برنجید. به سخن نرم و دل‌نشین چاپلوسان هم دل نسپرید. اگر ما این را رعایت کنیم، به نظر من خیلی به سود ماست». امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

,

در ادامه این نامه ذکر شده است: اخیراً شاهد انتصاب شخصی در یکی از سمت‌های مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی استان مرکزی بوده‌ایم. مواضع ایشان و اظهارات اطرافیان این شخص ما را بر آن داشت تا بر مبنای رسالتی که حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بر دوشمان نهاده‌اند، سخنی از سر دلسوزی با مسئولان استان داشته باشیم.

,

در این نامه سرگشاده آمده است: آقایان، مردم تا به کی باید شاهد انتصاب اپوزیسیون‌های لاقید و بی‌اعتقاد به نظام و انقلاب باشند؟ چه مظلوم است نظام اسلامی! از طرفی باید مورد سؤال واقع شود که چرا مشکلات را حل نمی‌کند، از طرف دیگر باید شاهد تصاحب مسئولیت‌هایش از سوی کسانی باشد که بدیهی‌ترین اصولش را هم قبول ندارند.

,

این نامه با خطاب قرار دادن نمایندگان مردم در مجلس بیان کرده است: آقای نماینده مجلس، آقای مسئول اجرایی! زیارت عاشورا و برگزاری هیئات را باور کنیم یا انتصاب مدیران حامی فتنه و تمسخر کنندگان مقدسات را؟ نمی‌شود که هم ژست انقلابی‌گری گرفت، هم در عمل افرادی را در مناصبی گماشت که عملکرد نامطلوبی در بزنگاه‌هایی چون فتنه ۸۸ داشته‌اند.

,

در این نامه بر فتنه، به‌عنوان خط قرمز رهبر و مردم تأکید شده و آمده است: آقایان مسئول! فتنه خط قرمز رهبری، مردم و بچه‌های ارزشی انقلاب است. آیا تاکنون عملکرد برخی مدیران در فتنه ۸۸ را بررسی شده است!؟ آیا این سخنان رهبری را نشنیده‌اید که فرمودند: «مسئله فتنه و فتنه‌گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است که آقایان وزرا باید همان‌گونه که در جلسه رأی اعتماد خود بر فاصله‌گذاری با آن تأکید کردند، همچنان بر آن پایبند باشند».

,

در ادامه این نامه سرگشاده ذکر شده است: آیا پیرامون این فرد و اعتقاداتشان در مورد ولایت‌فقیه، فتنه ۸۸ و غیره تحقیق کرده‌اید!؟ سری به همکاران ایشان در سنوات قبل بزنید شاید نظرتان تغییر کرد؛ البته اگر مدعی ولایتمداری و مردم‌داری هستید. چنانچه مطالب مطرح‌شده پیرامون مواضع این فرد صحت داشته باشد، این سؤال پیش می‌آید که دستگاه امنیتی متولی استعلام، دقیقاً در کجای این پازل قرارگرفته؟ در خواب بوده یا اقتدارش را ازدست‌داده است و یا خدای‌نکرده دورش زده‌اند؟

,

در این نامه سرگشاده تصریح شده است: عزیزان! مسئولیت‌های نظام اسلامی خیرات اموات نیست که هر کسی اهلیت تصاحب آن را داشته باشد. برای هر صندلی که در ادارات کاشته‌اید، خون هزاران جوان این مرزوبوم به زمین ریخته شده است. جوانانی که پدر و مادرانشان با پول کارگری و عرق جبین تربیت و فدای اسلام و کشور کردند.

,

در این نامه خطاب به نماینده مجلس آمده است: آقای نماینده مجلس! باور کنید جوابگویی در پای میزان الهی و در مقابل انبیاء، اولیا و شهدا بسیار مشکل‌تر از گیرکردن در رودربایستی‌ها و بدهکاری‌های سیاسی است. شما رأی خود را از مردم گرفته‌اید، وکیل‌الملة هستید نه وکیل‌الدولة. شما پاسبان حق اکثریت هستید، نه نگهبان جیب اقلیت.

,

در ادامه این نامه بیان شده است: بسیج دانشجویی هیچ‌گونه قضاوتی در مورد این فرد نمی‌کند، لکن اعلام می‌دارد ابتدا فرد یاد شده باید صراحتاً و قاطعانه نظر خود را پیرامون فتنه ۸۸ و ولایت‌فقیه بیان کند، همچنین چنانچه وی یا هر مسئول دیگری بخواهد با ادبیات و عملکرد خود برخلاف مصالح مردم و خط فکری نظام اسلامی قدمی بردارد، بسیج دانشجویی در عمل به بند میم وصیت‌نامه امام لحظه‌ای درنگ نمی‌کند و مسئولیت این امر نیز با کسانی خواهد بود که چنین افرادی را منتصب می‌کنند.

,

در این نامه ذکر شده است: متأسفانه در سنوات پیش نیز مدیر ارشد اجرایی استان در تنها دیدار دانشجویی خود و علی‌رغم درخواست‌های مکرر دانشجویان از موضع‌گیری علیه سران فتنه خودداری کرد. سیاسی‌کاری‌ها، لابی‌گری‌ها و باندبازی‌های بی‌پایان مدیران وقت در استان مرکزی وضعیت کنونی کارخانجات را رغم زده است. نکند خدای‌نکرده با این‌گونه انتصابات حوزه کشاورزی نیز به وضعیت اسفبار صنایع مبتلا شود.

,

در پایان خطاب به استاندار مرکزی آمده است: آقای استاندار! شما جایگزین فردی شده‌اید که سیاسی‌کاری‌ها وعدم برائت از فتنه‌گران و لابی‌گری‌های مشمئزکننده‌اش خاطره خوبی در افکار عمومی استان برجای نگذاشته است. در انتصابات شما را به هشت ویژگی که رهبر معظم انقلاب برای کارگزاران دولتی برشمرده‌اند، سفارش می‌کنیم: ۱-سلامت اعتقادی و اخلاقی ۲- خدمت به خلق ۳- کار جهادی ۴-عدالت ۵-سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد ۶-قانون‌گرایی ۷ -حکمت و خردگرایی در کارها ۸- تکیه به ظرفیت درون‌زای کشور. اینک شما هستید و دادگاه عدل الهی بنگرید که چه میزان از این ۸ شاخص را در انتصاب افراد موردتوجه قرار داده‌اید.

,

و من الله توفیق. 6 اسفند ۱۳۹۶ .شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مرکزی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه