اخبار داغ

مدیر صادرات فرش صنعت و معدن استان زنجان خبرداد

صادرات بیش از 11 میلیون دلاری صادرات فرش دستبافت از استان زنجان

صادرات بیش از 11 میلیون دلاری صادرات فرش دستبافت از استان زنجان
مدیر صادرات فرش صنعت و معدن استان زنجان به میزان صادرات فرش از استان زنجان اشاره کرد و گفت: امسال میزان صادرات فرش دستبافت از استان زنجان 11 میلیون و 495 هزار دلار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محسین جعفری در گفت‌و‌گو با موج رسا، با اشاره به صادرات 11 میلیون و 495 هزار دلاری فرش با مبدا تولید در استان زنجان اظهار کرد: ارزش ریالی این میزان صادرات 364 میلیارد ریال بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به افزایش 8.5 درصدی صادرات فرش در 11 ماه امسال از استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: این میزان افزایش معادل 910 هزار دلار بوده است.

,

مدیر صادرات فرش صنعت و معدن استان زنجان هنچنین به میزان صادرات فرش از استان زنجان در یک ماه گذشته اشاره و ابراز کرد: در یک ماه گذشته یک میلیون و 260 هزار دلار به ارزش ریالی 37 میلیارد ریال فرش از استان زنجان صادر شده است.

,

وی به کشورهای مقصد صادراتی فرش‌های پشمی دستبافت استان زنجان اشاره و بیان کرد: کشورهای هدف صادراتی فرش استان زنجان عمدتا حاشیه خلیج فارس، لبنان، آفریقای‌جنوبی و برزیل است.

,

جعفری ابراز کرد: بیشتر فرش‌های ابریشمی تولیدی استان زنجان نیز به سه کشور ژاپن، چین و روسیه صادر می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه وضعیت صادرات فرش از استان زنجان اشاره و بیان کرد: وضعیت بازار نسبت به سال گذشته بهبود یافته است.

,

مدیر صادرات فرش صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به افزایش ظرفیت بیمه شدگان اشاره و بیان کرد: تا به امروز هیچ برنامه‌‌ای از افزایش ظرفیت بیمه شدگان گزارش نشده است.

,

وی افزود: در این باره مصوبه‌ای در مجلس مطرح بوده که به تایید شورای نگهبان نیز رسیده ولی آیین نامه اجرایی آن باید توسط هیئت وزیران تصویب کند و در این مصوبه دولت مکلف به افزایش ظرفیت بوده و فعلا مشخص نشده این موضوع در قانون بودجه سال آینده نیز مد نظر قرار گرفته یا نه.

,

جعفری بیان کرد: در صورت ابلاغ افزایش ظرفیت بیمه فرشبافان این موصوع در دستور کار قرار گرفته می‌شود.

,

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فرش در محل نمایشگاه دائمی فرش زنجان افزود: این جشنواره از 5 تا 25 اسفند در نمایشگاه دائمی فرش زنجان در حال برگزاری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه