اخبار داغ

طرح بسیج سلامت نوروزی در بهاستان اجرا می شود

طرح بسیج سلامت نوروزی در بهاستان اجرا می شود
نشست توجیهی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در راستای اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست توجیهی برنامه بسیج سلامت نوروزی با حضور کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان به‌منظور بررسی و اجرای طرح‌های سلامت در ایام عید، در محل ستاد شبکه بهداشت و درمان بهارستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

پوربابا کارشناس مسئول بهداشت محیط در حاشیه برگزاری این جلسه، با اشاره به مصوبات نشست برگزار شده، اذعان داشت: طرح بسیج سلامت نوروزی با حضور فعال بازرسین بهداشت محیط از 8 صبح لغایت 8 شب در ساعات اداری و غیر اداری و روزهای تعطیل در شهرستان بهارستان همانند سراسر کشوربرگزار خواهد شد.

,

وی در ادامه به جزئیات اجرای این طرح در سطح شهرستان بهارستان اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی اولویت نظارت با مراکز و اماکن حساس و با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی آب و مواد غذایی در سطح عرضه در راستای کاهش و کنترل بیماری‌های مرتبط با آب و مواد غذایی می باشد.

,

پوربابا باتاکید بر اهمیت اجرای چنین طرح‌هایی در سطح شهرستان بهارستان، بیان داشت: طول ایام برگزاری این طرح، 19 کارشناس بهداشت محیط مجهز به آخرین تجهیزات پرتابل بازرسی امر کنترل و نظارت بر اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان بهارستان وظیفه نظارت و بررسی اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را بر عهده خواهند داشت.

,

وی درپایان باتوجه به اینکه شهروندان بهارستانی نیز در اجرای این طرح و همچنین حفظ سلامت جامعه خود مسئول می باشند، افزود: شهروندان بهارستانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی می توانند موضوع را به سامانه کشوری 190 و یا تلفن 56321018  که متعلق به واحد بهداشت محیط شهرستان بهارستان اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه