اخبار داغ

خطیب تبریزی در واکنش به زیر سوال بردن ایام فاطمیه توسط فرماندار شبستر:

بهتر است آقای فرماندار در حیطه تخصصی خود صحبت کنند

بهتر است آقای فرماندار در حیطه تخصصی خود صحبت کنند
حجت الاسلام هادی از روحانیون و محققان دینی تبریز در واکنش به سخنان شاذ فرماندار شبستر در هتک حرمت به ایام فاطمیه گفت: آقای فرماندار در حیطه تخصصی خود صحبت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ائل ، حسن مستفید، فرماندار شبستر در یک مراسم رسمی طی سخنان شاذ، با انتقاد از برگزاری مراسمات عزاداری ایام فاطمیه گفته بود که شهادت حضرت زهرا(س) تنها در یک روز اتفاق افتاده، این برازنده نظام و توسعه عمرانی کشور نیست که ۴۰ روز ایام فاطمیه برگزار کنیم و کشور را بجای کار و نشاط در عزا نگه داریم! باید بدانیم که شهادت آنحضرت سه شنبه ای بود که گذشت و تمام. نباید بهانه دست دشمن بدهیم!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل ،,

شایسته مسئولین نظام جمهوری اسلامی نیست که در مورد مسائل مذهبی دو پهلو صحبت کنند

, شایسته مسئولین نظام جمهوری اسلامی نیست که در مورد مسائل مذهبی دو پهلو صحبت کنند,

حجت السلام محمود هادی در واکنش به این سخنان هتاکانه نسبت به ایام عزای فاطمیه گفت: شایسته مسئولین نظام جمهوری اسلامی نیست که در مورد مسائل اسلامی و مذهبی دو پهلو صحبت بکنند که مورد سوء برداشت واقع شود.

,

این روحانی تبریزی تصریح کرد: در این برهه زمانی که این همه انحرافات دینی و مذهبی از طرف دشمن مطرح می شود؛ حق نداریم با این کلمات و حرف های دوپهلو نظام اسلامی را به درد سر بیندازیم.

,

بهتر است آقای فرماندار در حیطه تخصصی خود صحبت کنند

, بهتر است آقای فرماندار در حیطه تخصصی خود صحبت کنند,

وی ادامه داد: بهتر است آقای فرماندار در حیطه تخصصی خود صحبت کنند وقتی در یک کشور علما، مراجع، مقام معظم رهبری، ائمه جمعه، خبرگان، اساتید دانشگاه، خطبا، فضلا وجود دارند، شما حق ندارید در این موضوع که ۲۰ روز ، ۱۵ روز ، یا اصلا یک روز است، اظهار نظر کنید.

,

ایام عزاداری هیچ گونه منافاتی با توسعه عمرانی کشور ندارد چون که فقط یک روز از ایام فاطمیه تعطیل شده است

, ایام عزاداری هیچ گونه منافاتی با توسعه عمرانی کشور ندارد چون که فقط یک روز از ایام فاطمیه تعطیل شده است,

این خطیب و محقق دینی با رد این حرف که برگزاری ایام عزاداری مانع توسعه عمرانی کشور می شود؛ تاکید کرد: ایام عزاداری هیچ گونه منافاتی با توسعه عمرانی کشور ندارد چون که فقط یک روز از ایام فاطمیه تعطیل شده است و در مابقی روزها همه ادارات و سازمان ها دایر بودند. حتی بزرگترین خیر و تأثیر برگزاری ایام عزاداری این است که با شرکت در این مراسمات، سیره اهل بیت (ع) که همان برپایی عدالت و کسب فضایل اخلاقی و الگو قرار دادن اخلاق و رفتار اهل بیت(ع) است؛ در جامعه جاری شود لذا تأثیر برگزاری مراسمات عزاداری بیشتر از برگزار نکردن آنها است.

,

برای این کشور نزدیک به ۳۰۰ هزار شهید خون خود را ریخته اند تا شعائر اسلامی برپا شود

, برای این کشور نزدیک به ۳۰۰ هزار شهید خون خود را ریخته اند تا شعائر اسلامی برپا شود,

وی خطاب به فرماندار شبستر افزود: اگر شما دارای تفکرات و فرهنگ خاصی هستید و اگر به ذهنتان خطور می کند که این تفکرات و فرهنگ را در کشور اسلامی پیاده کنید، باید بگوییم که این را در خواب خواهید دید و هرگز موفق نخواهید بود. برای این کشور نزدیک به ۳۰۰ هزار شهید خون خود را ریخته اند تا امروز عزاداری اهل بیت (ع) برپا شود و عزاداری ائمه اطهار(ع)، از شعائر اسلامی است و چیزی به غیر از این نخواهد بود؛ پس آقای فرماندار لطفا در حیطه خودتان صحبت کنید.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه