اخبار داغ

رئیس پلیس راه سبزوارخبرداد؛

600حادثه رانندگی و 42کشته از ابتدای سال تاکنون در جاده‌های سبزوار

600حادثه رانندگی و 42کشته از ابتدای سال تاکنون در جاده‌های سبزوار
رئیس پلیس راه سبروار گفت: بیش از 600مورد حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی سبزوار در 11 ماه گذشته به وقوع پیوسته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار علی فتحی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  سبزوار بیش از 150کیلومتر را ه اصلی را زیر نظر دارد اظهار کرد: متاسفانه در 11 ماه سال جاری 616 مورد حادثه رانندگی در سبزوار به وقوع پیوسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار ,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه در این تصادفات 47نفر از هم وطنان مان جان خود را از دست داده اند، تصریح کرد: علاوه برای این 378 نفر دیگر از مسافران در این جاده متحمل جراحات و صدمات ناشی از تصادف شده اند.

,

 

,

فتحی در ادامه با اشاره به اینکه تنها در یک ماه 42 مورد تصادف در محورهای سبزوار رخ داده ادامه داد: یک کشته و 19مجروح حاصل تصادفات یک ماه اخیر بوده است.

,

 

,

رئس پلیس را ه با اعلام این موضوع که بیشتر تصادفات در محئر سبزوار شاهرود و سبزوار نیشابور بوده است تاکید کرد: عدم توجه به جلو تخطی از سرعت مطمئنه و خواب آلودگی عللی بیشترین تصادفات و واژگونی ها در این مسیر ها بوده است.

,

 

,

وی همچنین درادامه با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی مانند سبزوار - بردسکن، سبزوار- اسفراین و سبزوار به جوین، جغتای و خوشاب به عنوان جاده های دوطرفه شناخته می شوند عنوان کرد: در ایم جاده ها مهمترین علت حوادث سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ بوده رانندگان می باشد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه