اخبار داغ

واکنش روحانی تبریزی به اظهرات شاذ فرماندار شبستر درباره فاطمیه:

آقای فرماندار بگویند کدام مراسم فاطمیه باعث تعطیلی یک کارخانه یا بیکار شدن کارگران شده؟

آقای فرماندار بگویند کدام مراسم فاطمیه باعث تعطیلی یک کارخانه یا بیکار شدن کارگران شده؟
حجت الاسلام شعبانی در واکنش به اظهارات شاذ فرماندار شبستر در اهانت به ایام فاطمیه گفت: آقای فرماندار بگویند کدام مراسم فاطمیه باعث تعطیلی یک کارخانه یا بیکار شدن کارگران شده؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن شعبانی در گفتگو با خبرنگار ائل در واکنش به اظهارات شاذ فرماندار شبستر در اهانت به ایام فاطمیه گفت: در جمهوری اسلامی یک مساله زشتی که باب شده این است که بعضی از آقایان بعد از اینکه صاحب پست می شوند، احساس نظریه پردازی به آنها دست می دهد. در حالیکه مقام اجرایی هیچ ربطی به نظریه پردازی ندارد و کسی که مقام اجرایی دارد، نوکر مردم است و نوکر مردم باید نوکری مردم را کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ائل د,

جای نظریه پردازی در حوزه علمیه، دانشگاه و کرسی های آزاد اندیشی است نه جلسه اداری

, جای نظریه پردازی در حوزه علمیه، دانشگاه و کرسی های آزاد اندیشی است نه جلسه اداری,

وی افزود: چه ربطی دارد که یک مقام اجرایی بیایید و نظریه پردازی کند؟! جای نظریه پردازی در حوزه علمیه، دانشگاه و کرسی های آزاد اندیشی است. جلسه اداری جایی برای نظریه پردازی نیست.

,

مسئول جبهه فرهنگی آذربایجان شرقی در ادامه خطاب به فرماندار شبستر گفت: ما از آقای فرماندار خواهش می کنیم که یک آماری در مورد اینکه کدام مراسم فاطمیه و کدام مراسم عزاداری باعث تعطیلی یک کارخانه یا بیکار شدن کارگران یک کارخانه شده است؟ این را بیایند و به مردم اعلام کنند که بخاطر ایام فاطمیه، میزان آمار کار در فلان کارگاه ها و کارخانه ها به میزان روز و ساعت کاهش پیدا کرده است.

,

علاقه دینی مردم به عزاداری چرا آقای فرماندار را اذیت می کند؟

, علاقه دینی مردم به عزاداری چرا آقای فرماندار را اذیت می کند؟,

وی ادامه داد: مردم بخاطر علاقه دینی و مذهبی خود در هیئت ها، مساجد، مؤسسه ها و حتی در خانه های خود، برای حضرت زهرا(س) مراسم عزا برپا می کنند و چرا این کار آقای فرماندار را اذیت می کند؟ آیا غیر از یک روز که تعطیل رسمی است، اداره و کارخانه ای و یا کارگاهی تعطیل شده است؟ اگر تعطیل شده است خواهش می کنیم که دیگر تعطیلش نکنند.
شعبانی در مورد حیطه مسئولیت فرماندار نیز گفت: آقای فرماندار در مورد کارخانه ها و کارگاه ها و ... مسئولیت دارند نه در مورد هیئت ها. صاحبان هیئت ها اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و مردم هم برای اهل بیت (ع) اظهار ارادت می کنند. هر کسی باید کار خود را انجام دهد و من از آقای فرماندار خواهش می کنم که کارخودشان را بکنند که همان کارهای اجرایی و نوکری مردم است نه اینکه نظریه پردازی کنند. جای نظریه پردازی در حوزه علمیه و دانشگاه است و هیچ ربطی هم به دستگاه اجرایی ندارد.

,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه