اخبار داغ

رئیس هیئت ووشو استان زنجان:

امید زیادی برای کسب 2 سهیمه بازیهای آسیایی جاکارتا داریم/ محمدسیفی شانس نخست ما برای کسب مدال طلا است

امید زیادی برای کسب 2 سهیمه بازیهای آسیایی جاکارتا داریم/ محمدسیفی شانس نخست ما برای کسب مدال طلا است
رئیس هیئت ووشو استان زنجان گفت: امید زیادی برای کسب 2 سهیمه بازیهای آسیایی جاکارتا داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین موحدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه لیگ برتر ووشو در حال پیگیری است، اظهار کرد: اکثر ملی پوشان در حال حاضر در لیگ برتر حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , موج رسا;,

وی با بیان اینکه هفته بعد لیگ برتر به اتمام می‌رسد، ابراز کرد: حضور در لیگ سب شده تا بازیکنان از شرایط خوبی برخوردار باشند.

,

رئیس هیئت ووشو استان زنجان با بیان اینکه امید اول ما در وزن 70 کیلوگرم یعنی محسن محمدسیفی است، خاطرنشان کرد: در وزن 56 کیلوگرم نیز سه بازیکن داریم که امیدواریم یکی از آنها بتواند سهمیه را کسب کند.

,

وی با اشاره به اینکه بیش از 20 نفر از ووشوکاران استان در لیگ برتر بزرگسالان حضور دارند، گفت: بازیکنان زنجان در تیمهای شاخص لیگ حضور دارند.

,

موحدنیا با بیان اینکه اردوهای تیم ملی از فرودین ماه آغاز می‌شود، ادامه داد: قبل از آغاز اردوها مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد و نفرات برتر اوزان راهی اردوها می‌شوند.

,

وی با اشاره به اینکه ما برای کسب سهمیه در بخش بانوان امید داریم اما کار سخت است، افزود: در تالو مردان نیز تشکیل اردوها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما در ساندا امیدواریم از چهار سهیمه دو سهمیه را برای استان زنجان کسب کنیم.

,

رئیس هیئت ووشو استان زنجان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در بازیهای آسیایی جاکارتا دو مدال خوشرنگ را برای استان به ارمغان بیاوریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه