اخبار داغ

تاکید معاون فرماندار تربت حیدریه بر لزوم جانمایی دستگاههای مرتبط در گمرک

تاکید معاون فرماندار تربت حیدریه بر لزوم جانمایی دستگاههای مرتبط در گمرک
معاون برنامه ریری و اداری مالی فرمانداری تربت حیدریه با تاکید بر لزوم جانمایی دستگاههای مرتبط در گمرک تربت حیدریه، افزود: دستگاههای اجرایی تا پایان این هفته فرصت دارند تا نمایندگان خود را جهت استقرار در گمرک معرفی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ مهدی عباسپور ظهر امروز در جلسه رسیدگی به امورات گمرک تربت حیدریه اظهار داشت: با توجه به استقرار گمرک در تربت حیدریه و بهره وری از این مزیت و ظرفیت در شهرستان مقتضی است تا مقدمات کار به سرعت انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از خبرنگار , تابان تربت, ؛ مهدی عباسپور ظهر امروز در جلسه رسیدگی به امورات گمرک تربت حیدریه اظهار داشت: با توجه به استقرار گمرک در تربت حیدریه و بهره وری از این مزیت و ظرفیت در شهرستان مقتضی است تا مقدمات کار به سرعت انجام شود.,

 

,

وی به باتک تجارت و اداره راهداری و حمل و تقل جاده ای توصیه کرد که هر چه سریعتر نسبت به استقرار شعبه بانک و همچنین نصب تابلو و علائم در ورودی شهرک صنعتی شماره یک اقدام کنند.

,

 

,

معاون برنامه ریری و اداری مالی تربت حیدریه با تاکید بر لزوم جانمایی دستگاههای مرتبط در گمرک تربت حیدریه، افزود: دستگاههای اجرایی تا پایان این هفته فرصت دارند تا نمایندگان خود را جهت استقرار در گمرک معرفی کنند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از حوزه صنعت شهرستان به ادارات جهاد کشاورزی و صنعت و معدن ارتباط دارد، ضروری است در یک نشست مشترک ضمن معرفی محصولات صادراتی برای انجام امورات لازم تمهیدات لازم اتخاذ شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه