اخبار داغ

فرماندار مه ولات تاکید کرد:

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه
فرماندار مه ولات با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه گفت: انقلاب، ثمره خون هزاران شهید است که توانستند با از خودگدشتگی و ایثارشان در برابر رژیم پهلوی بایستند و نهال انقلاب را به بار نشانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمای مه ولات،فرماندار مه ولات در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب گفت: انقلاب، ثمره خون هزاران شهید است که توانستند با از خودگدشتگی و ایثارشان در برابر رژیم پهلوی بایستند و نهال انقلاب را به بار نشانند و امروز این وظیفه ما  مسوولین است که از درخت تنومند انقلاب که به دستمان سپرده شده حفاظت و حراست نموده و دنباله رو راه شهدا باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمای مه ولات,

وی در ادامه با اشاره به آیه شریفه و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون گفت: این نوع نگرش در بین مردم و مسلمانان باعث این شد تا مردم در زمان انقلاب در برابر رژیم تا دندان مسلح پهلوی به مقابله برخیزند و تا پای جان استقامت نمایند و بعد از آن نیز توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری به فضل الهی و ایثارگری مردم انقلابی به شکست منجر شود.

,

 

,

رئیس اداره بنیاد شهید مه ولات در این جلسه اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه است و ما باید به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

,

 

,

رمضانی افزود:به مناسبت روز بزرگداشت شهدا مطالبی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و برنامه ها روز شهید از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۲۲ اسفند ادامه خواهد داشت.

,

 

,

وی در خصوص برنامه های بنیاد شهید تصریح کرد:در همین راستا به نام و یاد ۱۴۶ شهید شهرستان ۱۴۶ اصحه نهال کاشته خواهد شد.

,

این مسول ادامه داد:دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا ،راهپیمایی بزرگ خانوادگی در محل مزار شهید گمنام،مراسم شبی با قرآن ،برگزاری مراسم ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران در محل امام زاده سید محمد محترم و همایش بزرگداشت شهدا از دیگر برنامه های بنیاد شهید مه ولات است که با همکاری ادارات شهرستان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

,

 

,

وی عنوان کرد: حرکت همه مسوولان را می طللبد باید تا فرهنگ ایثار وشهادت را نسل به نسل انتقال داده ودر بین جوانان ونوجوانان ترویج دهند تا با ایثارو شهادت بیشتر آشنا شوند.

,

 

,

رئیس اداره بنیاد شهید مه ولات گفت: به منظور ارج نهادن به شهدا، ایثارگران و آزادگان شب شعر توسط ادره ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد تا با تکثیر آن این فرهنگ به نسل‌های بعدی انتقال داده شود.

,

وی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم تا فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی را به نسل‌های آتی منتقل کنیم و پیام شهدا را همیشه زنده نگه داریم

,

گفتنی است شهرستان مه ولات ۱۴۶ شهید  تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

,

انتهای خبر/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه