اخبار داغ

مسئول برگزاری مسابقات ملی دومینو مازندران خبر داد

برگزاری مسابقات ملی دومینو در بابلسر/ این مسابقات دبیر ندارد

برگزاری مسابقات ملی دومینو در بابلسر/ این مسابقات دبیر ندارد
مسئول برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دومینو گفت: مسابقات ملی دومینو برای نخستین‌بار از 9 اسفند ماه در بابلسر برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدسر، امیر اسدی در گفت‌وگویی درباره پنجمین دوره مسابقات ملی دومینو که برای نخستین‌بار در بابلسر برگزار می‌شود، اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات ملی دومینو درحالی از 9 الی 10 اسفند ماه در بابلسر برگزار می‌شود که دوره‌های گذشته در شهرستان‌های قائم‌شهر و ساری بود و امسال با همکاری دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اینکه این مسابقات دبیر برگزاری ندارد، افزود: برخی از افراد سودجو به دلیل مطرح کردن خود به دنبال ارسال مطالبی در فضای مجازی هستند و خود را دبیر جشنواره معرفی کردند که این گونه نیست و این مسابقات مسئولی تحت عنوان دبیر جشنواره ندارد.

مسئول برگزاری مسابقات ملی دومینو مازندران خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با همکاری شرکت ایران دومینو، دانشگاه مازندران، اداره کل آموزش و پرورش، شورای شهر و شهرداری بابلسر و انجمن ورزشی استان مازندران برگزار می‌شود.

اسدی در پایان گفت: پنجمین دوره مسابقات ملی دومینو در شهرستان بابلسر با شرکت شهرهای اراک، تفرش، همدان، تهران، سیرجان، قائم‌شهر، سوادکوه شمالی، نکا، بابل، بابلسر، گلوگاه، کجور، اصفهان، نجف‌آباد، کرج برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه