اخبار داغ

مسئول بسیج سازمان اردویی خراسان جنوبی

خروج از مسیر ولایت گمراهی است /بهترین ره آورد سفر راهیان نور الگوبرداری از شهداباشد

خروج از مسیر ولایت گمراهی است /بهترین ره آورد سفر راهیان نور الگوبرداری از شهداباشد
مسئول بسیج سازمان اردویی خراسان جنوبی گفت: مسیری که شما می روید مسیر شهدا و مسیر نور است و بهترین ره آورد شما از سفر راهیان نور الگو برداری از شهدا باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نوردانش آموزان دختر قاین اظهارکرد: سفر راهیان نور یک سفر زیارتی  است و سعی کنید سوغات این سفر زیارتی یک سوغات معنوی باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود: مسیر زندگی خودرا با شهدا ترسیم کنید ویقین بدانید که شما به این نور شهدا در طول زندگی خود نیاز دارید وآسایش معنوی خودرا در در کنار شهدا و با یاد شهدا احساس کنید .

,

 

,

, ,

 

,

هزاری با بیان این که خط مقدم جنگ نرم خواهران هستند گفت: شما سفیران خوبی در حوزه جنگ نرم بعد از این سفر زیارتی و معنوی خواهید بود وبنابراین نهایت بهره برداری را از این گونه سفرها داشته باشید.

,

 

,

 

,

سرهنگ غلامرضا اردونی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی دراین مراسم اظهارکرد: راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی است که 6 سال است این طرح اردوی راهیان نور دانش آموزی با همکاری آموزش وپرورش و سپاه پاسداران درحال اجراست

,

وی با توصیه به دانش آموزان گفت: شهدای ما در مسیر انقلاب گام برداشتند وشما هم باید انقلابی بمانید ودر مسیر انقلابی بودن اصرار داشته باشید.

,

اردونی گفت: مسیری که شما می روید مسیر شهدا و مسیر نور است و بهترین ره آورد شما از سفر راهیان نور الگو برداری از شهدا باشد .

,

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی در ادامه با بیان این  که باید با شهدا مانوس شویم وارتباط خودمان را با شهدا بیش از پیش داشته باشیم گفت: شهدای ما چندین شاخصه داشتند که مهم ترین شاخصه های شهدا بصیرت بود.

,

 

,

, ,

وی ادامه داد: لبیک به  فرمان ولی امر مسلمین و ولایت مداری از دیگر شاخصه های شهدا بود .

,

اردونی خطاب به دانش آموزان گفت: به عنوان دانش آموز انقلابی باید ولایت پذیر باشید و از مسیر ولایت اطاعت کنید چرا که خروج از مسیر ولایت گمراهی است .

,

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی در بخش پایانی سخنان خود گفت: شما باید به عنوان سفیران شهدا در شهرستان باشید و سوغات  معنوی این سفر را برای همیشه عمر به همراه داشته باشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه