اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب خبر داد:

برگزاری جشن نیکوکاری از ۱۶ تا ۱۸ اسفند در میاندوآب/ ۱۲ پایگاه نیکوکاری، کمک های مردمی را جمع آوری می کنند

برگزاری جشن نیکوکاری از ۱۶ تا ۱۸ اسفند در میاندوآب/ ۱۲ پایگاه نیکوکاری، کمک های مردمی را جمع آوری می کنند
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: جشن نیکوکاری در روز‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفند با شعار "جوانه لبخند بکاریم، خوب باشیم خدا حساب می‌کند " در شهرستان میاندوآب همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، رسول بخشی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری در میاندوآب با اشاره به اهمیت نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان، اظهار کرد: جشن نیکوکاری در روز‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفند با شعار “جوانه لبخند بکاریم، خوب باشیم خدا حساب می‌کند ” در شهرستان میاندوآب همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: جشن نیکوکاری ۱۶ اسفند در سطح مدارس شهرستان، ۱۷ اسفند در پایگاه‌های جشن نیکوکاری سطح شهر و ۱۸ اسفند نیز در مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه مراسم جشن نیکوکاری علاوه بر سطح شهر میاندوآب در بخش های مرحمت آباد و باروق نیز برگزار می شود، گفت: ۱۲ پایگاه ثابت و سیار جشن نیکوکاری، کمک های نقدی و غیرنقدی مردم را در این روزها جمع آوری می کنند.

,

بخشی تصریح کرد: امیدواریم امسال نیز مانند همیشه خیرین و نیکوکاران عزیز ما را در تهیه مایحتاج شب عید  خانواده های نیازمند تنها نگذارند و یاریگر ما در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان باشند.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب هم چنین با تقدیر و تشکر از همکاری ادارات و نهادهای مختلف در یاری رساندن به نیازمندان، اظهار کرد: از امام جمعه، فرماندار، بسیج سازندگی، ناحیه مقاومت بسیج، آموزش و پرورش و سایر نهادها تقدیر و تشکر را داریم که همواره در کنار ما بوده اند.

,

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای حاضر بر لزوم جمع آوری کمک های مردمی به نیازمندان و یاری رساندن به آنان در آستانه سال نو و ایام عید نوروز تاکید کردند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه