اخبار داغ

تحولات جهان اسلام؛

تشییع نمادین شهدای بحرین در مناطق مختلف این کشور+ تصاویر

تشییع نمادین شهدای بحرین در مناطق مختلف این کشور+ تصاویر
مردم مناطق مختلف بحرین، در دو روز گذشته با برپایی تظاهرات گسترده، سه شهید جدید انقلابی را که در چند روز گذشته به دست رژیم آل خلیفه به شهادت رسیده بودند را به صورت نمادین تشییع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ ده ها تن از اهالی مناطق مختلف به دعوت از گروه های انقلابی در دو روز گذشته با برپایی تظاهرات گسترده، سه شهید جدید انقلاب که در آب های خلیج فارس به شهادت رسیده بودند را به صورت نمادین تشییع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رسانه خبری «المیدان» وابسته به گروه های انقلابی اعلام کرد: اهالی مناطق «کرباباد، الدیه، السهله شمالی و …» با در دست گرفتن تصاویر شهدا و تابوت سبز رنگ، شهدا را به صورت نمادین در مناطق خود تشییع کردند.

,

بر اساس اعلام «المیدان»، نیروهای رژیم آل خلیفه به ساکنان محله های مختلف بحرین هشدار داده اند که در صورت ادامه مراسم تشییع نمادین شهدا ، تظاهرات آن ها را سرکوب خواهند کرد.

,

اهالی مناطق مختلف بحرین با وجود تهدیدهای مستمر نیروهای امنیتی، با سردادن شعارهایی ضد رژیم آل خلیفه، یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی داشتند.

,

سه جوان انقلابی که تحت تعقیب رژیم آل خلیفه بحرین قرار داشتند، پس از آنکه در آب های بین المللی خلیج فارس مورد اصابت گلوله نیروهای امنیتی قرار گرفتند، روز دوشنبه هفته گذشته با موج دریا به آب های بوشهر رسیدند.

,

این سه شهید انقلابی روز جمعه گذشته توسط مردم شهر قم و علمای بحرین تشییع و در قطعه شهدای این شهر مقدس به خاک سپرده شدند.

,

انتهای پیام/المیدان

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه