اخبار داغ

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان اردبیل:

طرح همایش "دوچرخه سواری سه شنبه ها بدون خودرو" در شهرستان نیر اجرا می شود

طرح همایش "دوچرخه سواری سه شنبه ها بدون خودرو" در شهرستان نیر اجرا می شود
رئیس هیأت دوچرخه سواری استان اردبیل از اجرای طرح همایش "دوچرخه سواری سه شنبه ها بدون خودرو" در شهرستان نیر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل ازنیریمیز؛ ظهر امروز رئیس هیأت دوچرخه سواری استان اردبیل در نشست مشترک باسرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر گفت: طرح همایش "دوچرخه سواری سه شنبه ها بدون خودرو" در شهرستان نیر برای اولین بار اجرایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از, نیریمیز,

وثوقی افزود: این همایش با همکاری ادارات و نهادهای مختلف و مردم هر هفته سه شنبه ها در این شهر برگزار خواهد شد.

,

وی ایجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی در شهروندان در راستای توسعه شهرهای سالم ، توسعه فرهنگ پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، کمک به کاهش حوادث، کاهش خودروهای تک‌سرنشین و افزایش ظرفیت تردد خودروهای عمومی و سطح خدمت آن، صرفه‌جویی اقتصادی خانواده و جامعه در مصرف سوخت، را از اهداف این طرح برشمرد.

,

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان ضمن معرفی ممتاز علیزاده بعنوان رئیس هیأت دوچرخه سواری شهرستان نیر اظهار کرد: فعال کردن هیأت های شهرستانی یکی از اصلی ترین الویت های کاری ما خواهد بود تا از شهرستان های استان هم بتوانیم استعداد های خوبی را شناسایی و به جامعه دوچرخه سواری کشور معرفی کنیم.

,

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان نیر همه ساله میزبان تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان است و علاقمندان زیادی به این رشته در این شهر وجود دارد لذا برای راه اندازی دوچرخه سواری در این شهرستان تجهیزاتی را در اختیار هیأت قرار خواهیم داد.

,

وثوقی با اشاره به اهمیت بالای دوچرخه سواری بانوان در کشور گفت: با توجه به افزایش بانوان دوچرخه سوار در استان و موفقیت آنان در عرصه ملی، در نظر داریم با همکاری هیأتها و ادارات ورزش شهرستانها دوچرخه سواری بانوان را راه اندازی کرده و شرایط لازم را برای استفاده بانوان از دوچرخه مهیا کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه