اخبار داغ

رئیس اداره هواشناسی اردستان:

بارش ۱۰ میلی متری باران در روستای بغم اردستان

بارش ۱۰ میلی متری باران در روستای بغم اردستان
رئیس اداره هواشناسی اردستان، گفت: استقرار سیستم بارش رگباری در اردستان موجب شده تا شاهد بارش باران در مناطق مختلف شهرستان اردستان باشیم که بیشترین بارش مربوط به ایستگاه بغم با ۱۰میلی متر بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد رمضانپور در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد:شاهد بارش چهار میلی متری باران به واسطه استقرار سیستم بارش رگباری باران از عصر شنبه در اردستان بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

وی افزود: استقرار سیستم بارش رگباری در اردستان موجب شده تا شاهد بارش باران در مناطق مختلف شهرستان باشیم که بیشترین بارش 24ساعته گذشته شهرستان مربوط به ایستگاه بغم با 10میلی متر بوده است.

,

رئیس اداره هواشناسی اردستان گفت: میزان بارش در شهر زواره هشت میلی متر و در شهر مهاباد  یک میلی متر بوده  و  شرایط بارش تا امشب در شهرستان مهیا بوده  و از روز سه شنبه سامانه جدیدی در شهرستان اردستان مستقر خواهد شد.

,

رمضانپور با بیان اینکه بواسطه بارش های رگباری احتمال جاری شدن روان آب در سطح شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: مردم و کشاورزان در این ایام نسبت به رعایت نکات ایمنی دقت بیشتری کنند.

,

وی تاکید کرد: میزان بارش سال زراعی جاری در شهرستان اردستان تا کنون 32 و چهار دهم میلی متر بوده که نسبت به مدت مشابه سال زراعی گذشته 17درصد کاهش داشته و همچنین میزان بارش ها نسبت به میانگین بلند مدت 53درصد کاهش داشته است.

,

استقرار سامانه بارشی از پنجشنبه در اردستان شروع و تا سه شنبه با سامانه بارشی جدیدی ادامه پیدا خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه