اخبار داغ

سرپرست فرمانداری گلپایگان خبر داد:

آمادگی دستگاه های اجرایی برای استقبال از میهمانان نوروزی در گلپایگان

آمادگی دستگاه های اجرایی برای استقبال از میهمانان نوروزی در گلپایگان
سرپرست فرمانداری گلپایگان گفت: تمهیدات لازم برای پیش بینی امکانات مورد نیاز اسکان و سفر مسافران به گلپایگان انجام گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا توسلی در گفت و گو با دیار عالمان، از آماگی دستگاه های اجرایی شهرستان برای حضور میهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

سرپرست فرمانداری گلپایگان تصریح کرد: تمهیدات لازم برای پیش بینی امکانات مورد نیاز برای اسکان و سفر مسافران به این شهرستان انجام گرفته است.

,

وی با بیان اینکه از 25 اسفند ماه تا 20 فروردین ایستگاه امنیت و سلامت در محلی در نزدیکی پلیس راه گلپایگان برقرار خواهد شد، گفت: هدف از ایجاد این ایستگاه ایجاد محلی برای استراحت مسافران و کاهش تصادفات است.

,

توسلی افزود: دستگاه های خدمات رسان همچون شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، پلیس و … در این مکان ارائه خدمت خواهند داشت.

,

وی رفع نقاط حادثه خیز، توسط راهداری و شهرداری، برای سهولت تردد و کاهش تصادفات، آماده سازی پارکینگ برای مسافران، نظارت بر بازار و بهداشت مواد غذایی، را از دیگر اقدامات ضروری در این ایام عنوان کرد.

,

توسلی با بیان اینکه محل هایی برای اسکان مسافران با هماهنگی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده، گفت: پارک 17 تن شهر گلپایگان، محل پیشنهادی برای اسکان با چادر مسافران است که نیروی انتظامی امنیت آن را به عهده خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه