اخبار داغ

شهردار باقرشهر:

بازسازی ۸۱ هکتار از بافت فرسوده باقرشهر تصویب شد

بازسازی ۸۱ هکتار از بافت فرسوده باقرشهر تصویب شد
شهردار باقرشهر گفت: با برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام شده ۸۱ هکتار از بافت فرسوده محدوده شهری باقرشهر طراحی و در کمیسیون ماده ۵ استان تهران به تصویب رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز ؛ جلسه شهردار و مدیران شهردای در سالن جلسات شهرداری باقرشهر برگزار شد، در این جلسه که به منظور پیگیری امور محوله شهردار به واحدها و اعلام نتایج و بررسی راه حل‌های آن برگزار شد، شهردار باقرشهر گفت: در خصوص بافت فرسوده واحد شهرسازی باید با سرعت بیشتری این مهم را پیگیری نماید و از فرصتی که در برنامه‎های دولت پیش بینی شده است، نهایت بهره‌برداری را انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز, باقرشهر نیوز,

ناصری پور گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام شده ۸۱ هکتار از بافت فرسوده محدوده شهری باقرشهر طراحی و در کمیسیون ماده ۵ استان تهران به تصویب رسیده است و در حال طراحی داخلی این محدوده می باشد که امیدواریم با پیگیری همکاران و مساعدت مسئولین این مهم به بهترین شکل ممکن انجام شود.

,

شهردار باقرشهر با اشاره به قانون جدید مجلس در طرح ارزش افزوده اظهار داشت: متاسفانه شهر باقرشهر به علت همجواری با صنایع بزرگ و صنعتی مشکلات  عدیده‌ای را متحمل می شود اما کمترین سهم از عوارض این صنایع دارد و این موضوع را باید مسولان مرتبط مورد توجه قرار دهند زیرا آسیب‌هایی که به خاطر آن عوارض پرداخت می شود و بیشترین این آسیب‌ها بر شهر باقرشهر تاثیر مستقیم دارد نباید عوارض آن در جای دیگر هزینه شود و این حق مردم باقرشهر است.

,

ناصری پور با تاکید بر آماده سازی شهر برای سال جدید در طرح استقبال از بهار گفت: زیباسازی  بصری شهر و رفع معایب خیابان‌ها و معابر باید با جدیت دنبال شود تا در سال جدید شهروندان شهر را با چهره‌ای جدید مشاهده کنند تا شهروندان نوروز را با آسایش و آرامش بیشتری سپری کنند.

,

در ادامه این نشست مسئولین واحدها به ارائه گزارش اقدامات انجام شده واحد خود پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه