اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد:

راستی آزمایی طرح های اشتغال در دستور کار ادارات باشد

راستی آزمایی طرح های اشتغال در دستور کار ادارات باشد
فرماندار خلیل آباد از ثبت نام یک هزار و 242 نفر خلیل آبادی در سامانه کارا خبر داد و گفت: راستی آزمایی و اولویت بندی متقاضیان تسهیلات اشتغال توسعه روستایی باید در دستور کار دستگاه های مربوطه قرار داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: یک هزار و 242 نفر از شهرستان خلیل آباد در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که قریب به هزار نفر آن در بخش کشاورزی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: راستی آزمایی و اولویت بندی متقاضیان تسهیلات اشتغال توسعه روستایی باید در دستور کار دستگاه های مربوطه نظیر جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی و... قرار گیرد.

,

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه طرح های تایید شده توسط دستگاه های مربوطه در کارگروه اشتغال شهرستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: تسهلات توسعه اشتغال روستایی با مصوبه کارگروه اشتغال شهرستان پرداخت می شود.

,

وی با تاکید بر اینکه با تلاش هایی که صورت می گیرد باید توانیم اعتبارات ابلاغی به شهرستان را در اسرع وقت جذب کنیم، اذعان کرد: اعتبارات زیادی است که جوابگوی متقاضیان اشتغال خواهد بود ولی این معنای توزیع پول نیست و بعد از پرداخت نظارت های مستمری از محل اشتغال متقاضیان برای روند اجرایی طرح انجام می گیرد.

,

شاکری همچنین در ادامه با اشاره به اینکه میزان تعهد اشتغال خراسان رضوی در سال 96 تا به امروز پیشرفت بسیار خوبی داشته است، عنوان کرد: تعهد اشتغال شهرستان خلیل آباد 780 نفر بود که بیش از 710 نفر آن در سامانه ثبت نام شده اند.

,

وی با بیان اینکه در طرح سامانه کارا اولویت تسهیلات با شرکت‌های خصوصی و تعاونی‌ها است، تشریح کرد: امیدواریم بتوانیم از اعتبارات خوبی که در زمینه اشتغال در نظر گرفته شده بهترین استفاده را داشته باشیم.

,

 

,

بخش کشاورزی اعتبارات بیشتری در بخش اشتغال نیاز دارد

, بخش کشاورزی اعتبارات بیشتری در بخش اشتغال نیاز دارد,

مجید طاهرپور همچنین در این مراسم با بیان اینکه 3 طرح در روستای نقاب، مجتمع گلخانه ای کندر، شرکت خوراک دام نیز با توجه به اعتبارات موجود در اولویت قرار دارند، تاکید کرد: این 3 طرح نیز اعتبارات زیادی لازم دارد و در مقابل ایجاد اشتغال بالایی خواهند داشت.

,

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد خواستار افزایش میزان اعتبارات اشتغال جهاد کشاورزی شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم  اعتبارات به اندازه ای باشد که بتوانیم جوابگوی متقاضیان اشتغال بخش کشاورزی شهرستان خلیل آباد باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه