اخبار داغ

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد خبر داد:

بهره برداری از سالن آزمون آنلاین فنی حرفه ای تایباد

بهره برداری از سالن آزمون آنلاین فنی حرفه ای تایباد
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد گفت: چهار سیستم آزمون آنلاین در مرکز فنی حرفه ای شهرستان تایباد راه اندازی و آزمون های سنجش مهارت در رشته های جواهر ساز مهره ای و قالی بافی برای نخستین بار در شهرستان به صورت آنلاین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، مرتضی ثابت، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد ظهر امروز با اعلام خبر فراهم شدن امکان برگزاری آزمون های پایان دوره کاراموزان به صورت آنلاین در مرکز این شهرستان، گفت: چهار سیستم آزمون آنلاین در مرکز راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

وی ادامه داد: با راه اندازی این سالن آزمون های کتبی پایان دوره کارآموزانی که دوره های مهارتی خود را سپری می کنند، به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و بدین گونه علاوه بر سلامت بیشتر برگزاری آزمون ها، در اعلام نتایج آنها تسریع صورت خواهد گرفت.

,

 

,

ثابت یادآور شد:  آزمون های سنجش مهارت در رشته های جواهر ساز مهره ای و قالی بافی  برای نخستین بار در شهرستان به صورت آنلاین برگزار شد.

,

 

,

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تایباد هدف از برگزاری این آزمون ها بررسی عملکرد و توانایی کسب شده توسط کارآموزان در پایان دوره های آموزشی عنوان کرد.

,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای حلقه مفقوده رسیدن به اشتغال محسوب می شود، تصریح کرد: باید رشته هایی که مورد نیاز شهرستان تایباد است نیاز سنجی شود تا با آموزش مهارت های فنی و حرفه ای به جوانان این شهرستان، زمینه های ایجاد اشتغال برای آنها در همین منطقه فراهم شود و به طور مستقیم وارد بازار کار شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه